lørdag den 2. november 2013

Juli goodiebox.

Da jeg ikke har haft net, har jeg ikke kunnet vise mine goodieboxe, så junli goodiebox bliver vist lige her.
De andre skal nok komme senere...

                                               John Frieda full repair hair and conditioner.
                                                Pris. 89,95. kr.
                                                 Jeg har brugt den op.
                             Den duftede rigtig godt, men passede ikke super godt til mit hår.
                  Baked bronzer, fra Sue Moxley.
Navn: Famous x.
Pris: 79, 95. kr.
 Der er en lille børste-ting med.
Og spejl oppe i låget.
 Vatpinde.
Navn: uniq cosmetic sticks.
Pris: 15 kr.
 3 stk små fyrfadslys med duft.
DUFTER ENORMT GOOODT!!!.
Navn: By ransborg soya fyrfadslys.
Pris: 59 eller 99 kr(kommer an på størrelsen)
 A-derma hydralba rich hydrating cream.
Rensecream til ansigt.
Skulle være rigtig rigtig godt, jeg har dog ikke prøvet det endnu, men det skal prøves en dag.
Pris: 169, 50 kr.
 Nivea in-shower moisturizer.
Kan tages på i badet, efter du har påført og vasket dit normale kropsshampoo af.
Pris: 49 95.
Er brugt op, men ville sige at den er rigtig god, og jeg har allerede købt en full size af den.
 Her ser i den fulde størrelse.
Oriflame Sweedish exfoliating spa body scrub.
Pris: 128kr.
Dufter underligt af citron, men den gør huden MEEGET blød.


GOODIEBOX JULI@-Mai-Britt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar