torsdag den 31. oktober 2013

Pakke fra H&M.

Da jeg i søndags kom herop til mit arbejde, var min pakke fra HOG kommet, jeg har bare først nu, torsdag fået tid til at pakke den op, og vise jer indholdet.


Billederne er ekstremt dårlige, fordi lyset er lort, og når jeg har fri fra arbejde bliver det mørkt en halv time efter, så det må blive dårlige billeder eller slet ingen billeder.

Så her er det.

                                                 Underbukser med ugedagene på.
De er i forskellige farver.
   Her er der mandag(i kan selv regne resten ud..)..



Bukser.
De er bare almindelige i taljen, og har det der cowboy udseende..de er meget bløde og behagelige.


 Tubetørklæde, i bordeaux farve..det er dejlig blødt og varmt.



Øreringe i guld, som har en slags piercingudseende.
Med 3 forskellige vedhæng.


Vejret er trist lige pt, men jeg glæder mig dog til der kommer sne:-)


Det er SINDSYG koldt alle steder jeg går, så jeg sad derfor i min seng..jeg har ikke så meget lyst til at træde ud af den, lige nu^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar