mandag den 28. oktober 2013

storm over danmark.

Så er der endnu en storm over danmark.
Der var også en engang i 1999, men der var jeg kun 5 år, jeg kan dog tydelig huske den...familien og mig sad i sofaen og hyggede, da et kæmpe brag lød, og vores vaskerums, (som dengang ikke var bygget til vores hus, ) ene væg væltede, og der fløj sten ned i min mors bil, og knuste forruden-Min mor elskede den bil.

Hvor ville jeg dog ønske jeg kunne være hjemme hos familien lige nu(til dem der ikke ved det, så arbejder og sover jeg hos min faster og onkel indtil februar)..

Stormen har taget sit første offer-en mand i gilleleje fik en tagsten i hovedet-hvor er det forfærdeligt-nu er han ikke iblandt os mere-prøv lige og tænk på familen-det må virkelig være hårdt..

Om 11 dage kan jeg først komme hjem-jeg tænker rigtig rigtig meget på vores katte, min familie og vores 2 heste lige nu, de betyder ALT for mig, og det er SÅ trælst ikke at kunne være hjemme hos dem-det der vejr skal man IKKE undervurdere!.

Jeg håber mine kære læsere sidder trygt hos deres familie lige nu!:)

-Mai-Britt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar