fredag den 25. oktober 2013

Forlænget weekend.

Jeg kom hjem igår(Torsdag), fordi jeg havde fået forlænget weekend.

Jeg tog bussen hjem, uden af fortælle familien at jeg kom hjem, og havde fået fri, fordi at jeg ville overraske dem..jeg kom hjem til et tomt hus..ret trist..min mor var hos mormor, og de andre var i bilka.
Nå, men jeg lavede lidt spaghetti og ventede til de kom hjem-de blev ret overraskede-HAHA, :)



Idag(Fredag), stod jeg så op sammen med søstrene, spiste morgenmad sammen med mutti, og gik en meget dejlig lang tur hen til vores brugs, for at købe smoothie-blanding-CAUSE I LOVE SMOOTHIE<3

                                                                        PICTURES HERE:











Da mine søstre fik fri fra skole, vandrede vi lidt rundt i sønderborg, nu er vi så hjemme, og ser danmarks næste topmodel:D

Knuus-Mai-Britt^^





Ingen kommentarer:

Send en kommentar