søndag den 20. oktober 2013

Så er jeg tilbage på mit arbejde igen, efter at have været hjemme og fejre min farfars fødselsdag.

Min farfar gik  bort den 19 december 2012, så det er næsten ved at være et år siden nu:/

Hele familien var samlet hos min farmor for at mindes ham, og bare være sammen, vi var ude på kirkegården med en blomst som vi havde valgt til ham:-)

Klokken er nu 22.13, og vi kom hjem 21.40, jeg skulle lige ned i stalden, og fodre i stald 2, og se om nogen havde faret, inden jeg kunne gå i seng, var jo ved at falde i søvn i bilen på vej hjem:)

Jeg savner min farfar utrolig meget, og ville ønske jeg kunne sige ordentligt farvel til ham, det sidste jeg sagde til ham var: "mojn", jeg kan endda huske hvor han stod,  inde i min farmor og farfars hus.

Han havde dog fødselsdag den 9 oktober, men vi kunne først alle idag den 20.



 Vi sees:-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar