søndag den 20. oktober 2013

FINALLYC-:

Heej igen.

Ok, så jeg har ikke blogget i rigtig rigtig lang tid, ca 2-3 måneder(det er så lang tid at jeg ikke kan huske det). det må i meget undskylde:I

Grunden til det er, fordi t der har været nogle problemer med nettet, der hvor jeg arbejder, det var noget med et sikkerhedscertifikat, som jeg så ikke aner noget om.

vi tog så min computer til reparation, og de fandt ud af at den var proppet med virus-NOOT GOOD!
Vi fik den repareret, og installeret et anti virus program ind..RET DYRT..

NU kan jeg begynde at blogge igen-ENDELIG, da jeg har savnet det...

MEN nu virker mit computerkamera ikke så godt-DONT KNO WHAT HAPPENED..så jeg kan ikke filme nogle videoer til jer:D

I får lige et ret dårligt billede af mig, da jeg sys det føles lidt kedeligt uden et billede..men ja, jeg havde lige været på arbejde, dajeg tog billedet.

C-:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar