mandag den 21. oktober 2013

Pakke fra zopping.dk.

Såå blev det mandag, og jeg er tilbage i farestalden, efter at have været i klimastalden i snart 2 måneder nu-DET ER SÅ DEJLIGT AT VÆRE TILBAGE!!, da jeg meget bedre kan arbejde med små grise:-)

Det var bare lidt hårdt at skulle kastrere ca 30 bokse, da jeg jo ikke har kastreret i 2 månederC-:

Nå, well, zopping er en hjemmeside, hvor man kan finde en masse varehus-sager, du ved, ting til de der tysklands-grænse-priser.

LINK HER:
http://www.zopping.dk/






                                                        Hvad jeg bestilte :-)






                                                        Kokosnødeshampoo.
                                  12,95 kr.


Nivea  straight and easy balsam.
Der var 2 for 30 kr.




Og fordi det er en grænsebutiks-hjemmeside, så skulle jeg selvfølgelig også have noget slik med.
                                                       Mine YNGLINGS-BOLCHER.
                                        Kloak slam.
  AND sidst men ikke mindst mine ynglins-kreativitetsslik.
Snørrebånd.
salt lakrids.
jordbær.
karamel.
og
Malaco.
                                     Jeg ELSKER ELSKER OG EELSKER at lave dem alle om til en KÆÆMPE LANG fletning, og så er det meget svært at spise dem bagefter, da man jo har brugt meget lang tid på at flette dem alle, HAHAAHAHA:-)

Nå. ja, okay^^


Knuuuus:-*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar