lørdag den 26. oktober 2013

Slap-af-lørdag.

Dagen idag, har bare været totaalt slap af, da mig og mine søstre bare har sovet til kl 11:00, og set tv til klokken 15:00-vi så tysk tv, fordi vi bare havde lyst!:-)


Da klokken blev omkring de 15:30, Gik Alice ud og mugede ud hos vores heste, og da hun havde muget ud, gik mig, min far og søstrene igang med at samle ALLE de gode æbler i vores have, da vi hvert år sender dem til et mosteri.

Da min farfar levede(indtil sidste år), brugte han omkring en uge, hvor han bare samlede og plukkede æbler til mosteriet(han holdt også regnskab med det, så han kom op på ca 27.000 æbler sidste år.)..i år holdt vi så ikke regnskab, men vi fik samlet 12, og en kvart sæk æbler.


Nu sidder vi så i stuen og hygger med tv, og snak!-God aften til jer :-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar