tirsdag den 19. november 2013

Billedefotografering, Købmand og traktorinformationer.

Så er jeg næsten lige kommet hjem fra Haderslev, da min faster og  jeg kørte forbi boghandlen for at få taget et billede til en ny lægeerklæring, da den gamle er udløbet.
På mandag kl 10.00, skal jeg så til lægen, for at få en ny lægeerklæring til traktorkørekortet.

Hele næste uge er der lidt kørsel, og så HÅBER jeg SÅ meget at kunne komme op til en køreprøve på fredag, for ellers kan jeg IKKE komme på landbrugsskolen igen-hvis jeg IKKE har traktorkørekortet, og det er sur røv!

                                 Sådan kom billedet til at se ud:-P


På hjemvejen var vi lige et smut forbi Vedsted spar SERIØST JEG ELSKER DEN SPAR!-den er så hyggelig, og man bliver så glad, når man handler der:-)

Jeg fik handlet PEBBERNØDDER!-det er jo snart jul, JEG GLÆDER MIG SÅ MEGET!^^
JEG ELSKER DECEMBER MÅNED<3


Det er en lille video, så i lige kan se hvad der er galt med mit kamera på computeren..
I finder nok selv ud af det(det spoler hurtigt frem)..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar