mandag den 25. november 2013

Lær mig at kende tag.

Ok, det her tag er VIRKELIG langt, så i behøver ikke at læse det-jeg ved det ser uoverskueligt ud.


Navn?.
Mai-Britt.

Efternavne?
Jensen Keteslen.

Fødselsdag?
6 maj 1994.

Fødested?
Sønderborg sygehus
.
Stjernetegn?
Tyr

Fødeland?
Danmark.


Hårfarve?
Da jeg var lille var jeg blond, nu er jeg lysebrun.

Hårlængde?
Til lidt over skuldrene

Øjenfarve?
Grønblå.

Har du bøjle?
Nej, men jeg havde ganebøjle i 4-5 klasse i 1 år.

Har du piecinger?
Nej, og det skal jeg heller ikke have.

Har du øreringe?
Ja, et hul i hvert øre.

Har du tatoveringer?
Nej, og det skal jeg heller ikke have.

Højre eller venstrehåndet.

Ynglingsfilm?
A walk to remember.

Ynglings tvshow?
Animal cops in houston, what not to wear, say yes to the dress, xfactor, next topmodel.

Ynglingsfarve?
Pink, sort, sølv, guld.

ynglingssang?
Donna lewis-love you forever.
Ynglingsrestaurant?
Friends eller Mongolian.

Ynglingsbutik?
Kiwi, superbrugsen, new yorker, H&M.

Ynglingsbog?
Skammerens datter.

Ynglingsblad?
Viunge.

Ynglingssko?
Gummistøvler.

Har du en kæreste lige nu?
Nej.

Vil du have børn?
Ja, 4.

Vil du giftes?
Ja, på en strand.

Hvad vil du arbejde med?
Helst noget med dyr.

Hvor vil du gerne på?
På Als, hvor jeg er født.

Tror du på gud?
Ja, lidt.

Tror du på mirakler?
Ja.

Tror du på kærlighed ved første blik?.
Ja.

Tror du på spøgelser?.
Ja, jeg kunne se dem da jeg var lille..ca 1 til 3 år.

Tror du på Aliens?
Nej.

ror du på sjælevenner?
Ja.
Tror du på himlen?.
Ja.
tror du på helvede?
Nej.

Tror du på at kysse på første date?
Det kommer an på om man kender hinanden før man datede.

Tror du på dig selv?
Ja, ellers er man jo ikke levende.

Undskyld for det lange kedlige tag.

.)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar