søndag den 24. november 2013

Søndagen :)

I går var jeg til min kusines fødselsdag, det var virkelig hyggeligt:-D

Idag vil jeg så fortælle i billeder, hvordan denne søndag var.

Familien startede med morgenbord-fik dog ikke taget et billede af det idag^^

Så blev der muget ud ved hestene.




 Jeg elsker vores søde hønsC-:



 YAAAY-Kanelkage-tiid:-I..
Opskriften jeg brugte kan findes her.
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_boern.php?id=32572&personer=12
Jeg lavede dog ikke det der glasur der.
 Men woow, den var god:-D
Mig og Ida tog lige 2 spil kalaha.
 Og så gik mig, Ida og Alice om bord i jeopardy-spillet.
 Vi fandt derefter på at se en af vores gamle børnefilm, fra vores pure ungdom-AKEPOT!.
Og nu er jeg så endt heroppe ved arbejdet igen, godnat, og sov godt ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar