mandag den 25. november 2013

Fri til lægeerklæring.

Så har jeg lige været ovre for at få en ny lægeerklæring lavet, da den gamle var udløbet-det var lige noget mere man skulle betale-årh-bare jeg har nok til julegaverne, så er det i orden:-)

Nå, men jeg skulle gå fra stalden klokken 09.00, da vi skulle køre 09.45, jeg har altid stress op til tidspunkter, hvis jeg skal nå noget, indenfor kort tid, da jeg er ret pligtopfyldende og ikke vil komme for sent^^


Det er sjældent jeg kan have mit normale fine tøj på,(om dagen/i hverdagen), så det var yderst interessant at skulle finde et fint outfit igeen:-P



Om dagen er lyset waaay better-trist jeg ikke har fri til at tage outfitbilleder:)
Haaha, her kl 12.00 er der brødtid, og så kl 13.00 skal jeg ned i stalden, for at give halm til de drægtige søer og så har jeg fri.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar