fredag den 29. november 2013

På arbejdet igen:)

Ja, så er jeg tilbage på arbejdet-det føles stille nu, da jeg jo har været hjemme, og træne traktorkørsel.
Idag var jeg så oppe til selve traktorkøreprøven-det gik helt vildt godt da vi øvede-ligesom det gik godt da vi øvede onsdag og torsdag.
Men så når man endelig skal præstere, og vise at man kan det her, og har styr på det, så laver jeg en fejl-det er lort.

Så, jeg dumpede med 1 fejl-jeg er så skuffet over mig selv, lige nu..
Intet traktorkørekort til mig, denne gang.

Jeg har endnu en dårlig nyhed-min teoriprøve udløber i morgen, så jeg skal op til en ny teoriprøve-FUCK MY LIFE!!-det var forfærdeligt at være oppe til teoriprøve den gang-i remember.

Men ok-ALDRIG giv op-op på hesten igen.

Da jeg kom hjem fra prøven lavede jeg mig noget juilethe^^
Og begyndte at rydde op i køkkenet:-)



Min far skulle hen til sit arbejde for at vælge noget værktøj, da der skulle komme en værktøjsbil hen til min fars arbejde, som de så skulle vælge værktøj fra-noget hans chef havde arrangeret.
Så han kørte mig til sønderborg, så jeg skulle bare finde noget at bruge tiden på, da det godt kunn tage en time, så jeg tog mig da bare en shoppingtur-jeg fandt også 3 ting.
1 par sko.
en jakke.
og en cardigan.
Jeg kan ikke vise jer tingene, i kender mit lys.

Jeg tog dog et billede i prøverummet af jakken.



Haha, jeg koncentrerede mig så meget om at tage billederne at jeg ser helt alvorlig ud..^^

Nå, men min søster Ida havde heldigvis fået fri, så vi mødtes på busstationen, og gi i borgen i sønderborg og shoppede lidt, indtil min far hentede os, og så kørte vi 3 op mod mit arbejde.
Jeg havde fået fri idag, men i morgen er det op klokken 05:30, og på arbejde igen;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar