fredag den 3. juli 2015

vejledning-Torsdag den 2 juli 2015.

 Stod op ved 07:00-tiden.
















 Jeg skulle til sønderborg, for at have en samtale med en studievejleder, da jeg gerne vil have et par muligheder om hvad jeg skal nu her efter sommerferien.
Jeg har jo aldrig været i denne situation før, så jeg vil gerne gøre det der er mest rigtigt for mig.

Jeg fik et lift af min far, der også skulle til sønderborg.











 Jeg gik mig en tur ind i borgen for at kigge.







 Jeg fik nummer 588.












 Sad lige og ventede i et ret kedeligt venteværelse.








Og så var det overstået.





 Det gok faktisk ret fint, og jeg fik et par muligheder at vælge imellem.


 Jeg gik mig en tur inden jeg skulle med bussen hjem.









 Jeg skulle prøve mit rejsekort for første gang, jeg kan jo ikke have ungdomskort mere, jeg er jo ikke under uddannelse mere.


Inde i bussen. 






Inde i bussen,blev jeg overvældet af en stor træthed, haha, var ved at falde i søvn. 


Og gik hjem. 








 Hjemme.











Prudsthar den sødeste måde at strække sig på, haha :)












 Vi satte os ind til køkkenbordet, og snakkede lidt og fik kaffe.


 Jeg var stadig lidt træt, så jeg faldt i søvn med prudst på maven..havde dog ikke mobil med..nænnede heller ikke at flytte mig.

Men jeg fik da  taget billeder af det, da tablet lå lige på bordet ved siden af mig.














 Da jeg var lidt mere vågen gik jeg ud og spiste et par jordbær.






 Og fik da også plukket nogle i en skål.










 Da kl var ved at være 14:00 tog jeg bussen hen til en veninde, da vi skulle mødes.








 Big glasses on.













Og så sad jeg og ventede på bussen.








 Det var virkelig varmt.








Jeg havde ikke fået noget solcreme på, da jeg skulle skynde mig ud af døren, så det var lidt "farligt", og jeg har ikke lyst til at få hudkræft. 

 Inde i bussen.










Vi handlede lidt, så den nye film home.

Filmen var rigtig god, og hovedpersonen oh, var rigtig nuttet.
 den kan klart anbefales.

Link til filmen.

 http://www.imdb.com/title/tt2224026/

Fik lidt mad og en god snak.

Og ved 22:00-tiden kom far og hentede mig igen.


 Hjemme.
 Hjemme kl 22:30.
 Jeg gik ovenpå mit værelse for at hygge mig lidt med noget læsning, og prudst fulgte med ovenpå, selvom hun ikke må.
Men jeg elsker det bare så meget, for det er så hyggeligt.


 Jeg elsker den nye sang fra Rihanna som er fra filmen home.

Og hedder towards the sun.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar