onsdag den 8. juli 2015

Umbrella Ella-Tirsdag den 7 juli.








Stod op kl 10:00. 
























 Jeg gik udenfor for at nyde solen..jeg prøver på at få alt den sol jeg kan, for vi har jo ventet længe på den sol.




Jeg gik op mod bussen, da jeg skulle til sønderborg og mødes med min veninde. 











 Igen havde jeg glemt de bøger jeg skulle aflevere på biblioteket, og jeg opdagede igen det, da jeg var halvvejs oppe ved bussen.

Jeg fulgtes sammen med Ida da hun cyklede på på brugsen for at hente en pakke.

Vi var ikke så hun cyklede hjem efter bøgerne, jeg kunne bare ikke nå at vende om.










 Da jeg var kommet til sønderborg, gik mig og min veninde rundt og shoppede lidt.


















 Da kl blev der ved 16:30 tog vi hjem.






 Jeg havde lige 10 minutter til at hente en bog på biblioteket, inden bussen kørte.(der var lige kommet en sms om at den knne hentes, da jeg skulle til at tage hjem.)




 Min nye paraply.
 Pyha,jeg nåede det.







 Og så gik jeg hjem.
 Han skulle heldigvis ikke den samme vej som mig, hahah, det er altid så underligt at gå bagved en på vej hjem.




 Det regnede gevaldigt meget.











Hjemme.



 Ad, ad, ad, jeg havde købt mig en kokosvand i tigeren..aldrig køb den..den smagte vildt dårligt..jeg drak kun en slurk af den, men spyttede det ud igen.

 Jeg ved godt jeg er skør..men jeg købte en magisk bønne...jeg har købt sådan en engang, men der var jeg på efterskole, så der kunne jeg ikke rigtig se dens vækst, da jeg ikke tog den med.

 Og en ny paraply, da det regnede i sønderborg.

 Vi fik også en rigtig god is.

Ej, jeg har slet ikke fået en soft ice i år, og det plejer jeg altid..

Lige nu, ville jeg allerede havde spist 4 eller 5 stykker, men jeg har slet ikke fået en eneste i år..
 Jeg tænkte at jeg lige ville se en film jeg havde lånt på biblioteket for ufattelig lang tid siden..nu regnede det jo også udenfor, så det var perfekt.


 Lidt the, så kan det gå.



















 Fodrede kattene.




 Minniemusen var gået igang.
 Vandet omme bag dem er fra vandskålene, da jeg skulle skifte deres vand, så der er ingen der har tisset der..hahaha :)
 Så så jeg lige filmen færdig.

Den var ok god, men ikke lige min stil.


 Jeg læste lidt i min bog om drømme.



 Og så så mig, Ida og Alice ringenes herre.














 Jeg lavede lige en instagram om min sluch ice, dengang jeg var på indkøb med moar.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar