tirsdag den 28. juli 2015

Ærter-Mandag den 27 juli 2015.




Årh, de her er sååå seje!!:)








 Da jeg stod op her i morges, begyndte jeg at ordne mit skab, da det jo er i stykker..og jeg fik det dog også ordet..huuuraaaa!:) 




Jeg begyndte at rydde lidt mere op på mit værelse.




Hahah, da jeg skulle klippe dette fine billede ud, gik min ynglingssaks i stykker!..tud tud tud:-(


Jeg prøvede at tape den, men det gik ikke..det er faktisk ret trist, for en var mega god.
Hahah, jeg fandt også noget jeg havde skrevet i 2007..da min lille kat Nikki levede..jeg savner hende:)

Der gik jeg i syvende klasse..:D
Jeg fandt også nogle negleklistermærker, som jeg havde brugt til min konfirmation.



Når jeg rydder op, så plejer jeg at lave utallige bunker af ting.
Ting der skal vaskes.
Ting jeg ikke gider at have mere.
Ting, jeg ikke ved hvor skal ligge henne.
Og ting der skal smides ud.


Årrrrrhh, minder minder minder..Jeg kan huske at mig, Ida og Alice havde en af de her hver, fra mc donalds, og vi elskede at gå rundt og spille melodien fra dem.
De ser bare ret så uhyggelige ud.

Den er lavet i 1998, der var jeg 4 år gammel.




Uh, nårh ja.
Før jeg startede på landbrugsskolen havde jeg lavet noget vildt farve i mit hår:)







Tag et stykke af jeres tid og gå ind og skriv under på denne underskriftssamling om at vi i danmark skal have et dyrepoliti.

Dyr har ret til at have et godt liv.
De giver en så meget glæde i hverdagen.
Er taknemmelig hvad du gør for dem..passer dem, giver dem mad, leger med dem og giver dem alt det kærlighed de har brug for.

Folk der behandler dyr som lort og skrald..er ikke værdige til at have dyr..de er nogle idioter..og skulle bare ikke have lov til at have et lille væsen hos sig..

Behandl dyr ordentligt, så kommer i langt.


Jeg har ihvertfald skrevet under..det gjorde jeg lige da jeg så det.:)
Jeg så underskriftssamlingen på facebook..
Det var et ret trist billede koblet til annoncen, som jeg ikke har tænkt mig at vise, for det gør ondt i mit dyrehjerte selv at se det..
Der stod at der var nogle børn der havde været onde ved en lille killing(jeg vil ikke gå i detaljer)..

Men hvordan kan man vide at det var børn der havde gjort det?

Jeg nægter at tro at børn kan være så hjerteløse ved dyr..det passer bare ikke på min tankegang om børn....børn elsker jo dyr....det gjorde jeg ihvertfald som barn...og det gør jeg dog heldigvis stadig...rigtig meget..
Så ryddede jeg lidt mere op på værelset.
Ida og Alice har været igang med at prøve vores mors gamle tøj, fra da hun var i 18-20érne..så det ligger ud over hele vores stuegulv.

Jeg ville også gerne prøve det, men tøjet er bare lidt for stort..nogle gange er det lidt irriterende at være så lille som jeg er...


Men  prudst..hun passer fint ind i tøjet..for hun har fundet sig en god plads på en af bluserne..:) 

Så lå jeg bare og chillede lidt med hende...dyr er dejlige..:)<3















Og så skrev jeg en lille besked på face, som jeg håber der er rigtig mange mennesker der har set, så vi kan få det dyrepoliti i danmark.

Jeg lavede blog.


Mor havde købt ærter på netto for 12 kr!..Jeg skal have flere!!!!:)

Ej, jeg elsker ærter om sommeren..sandheden er bare at jeg ikke har fået en eneste ært i år..virkelig deprimerende følelse...vi nåede bare aldrig at få plantet ærter i vores køkkenhave, da vi alle havde travlt med eksamener...

Men nu har jeg heldigvis fået en masse ærter, da mor jo købte dem..:D

Da kl var ved 15:-16:-tiden tror jeg nok, kørte far min lillesøster Alice til kliplev, da hun skal på ferie til østrig med en veninde fra efterskolen.
Jeg vil også rigtig gerne på ferie igen..jeg elsker ferier..jeg hygger mig rigtig meget :D

Så hun er hjemme om en uge, hvor jeg glæder mig til at høre hvad de har lavet..

Jeg gav dem mit spejlreflekskamera med på turen, så jeg er en ret gods storesøster ikke? ahha:-)


Prudst ville hellere med ind, end at vinke til Alice ;)
Jeg gav de små mad.
Jeg er blevet så paranoid af den der film knowing...men det er det der sker når jeg ser gysere..jeg er virkelig overtroisk, og har en god fantasi.

Vi har jo en gang hjemme hos os(haha, det tror jeg de fleste familier har.)..men vores gang er mørk, og lidt for uhyggelig om aftenen, haha..jeg sidder jo med ryggen til gangen når jeg forberede kattenes mad...så i kan nok følge mig, hahaha.

Nå, det var kun prudst der dukkede op til mad idag.
Så jeg måtte ud og finde de andre ude bagved.

Jeg fandt Stribe.
Som altid vil op til mig..men det skal hun være velkommen til.






Yaay, nu mangler vi kun 2. 


Prudst ville gerne med ud og lukke hestene ind, da hun havde spist.

'








Yaay, jeg fandt lille Harald, så kunne han også få noget mad.
Jeg lukkede lige hestene ind.


















Så gik jeg igang med indlægget om harzen.

Prudst ville gerne op og sidde hos mig.





Uhhh, der er kattetema på dr3.

Jeg ved godt hvor jeg er henne på de her klokke-tidspunkter.

Jeg vil sidde klistret til skærmet..ja, jeg vil så :)


Der begyndt pludselig at regne ret voldsomt..
Jeg havde en enorm trang til at stå under den der regnbyge der strømmede ned fra taget..så det gjorde jeg.

Jeg fik det hele på snapchat..:)
Hahaha, det var kodylt sjovt...men også ret koldt.



Lige hvad jeg havde brug for..the med chili, så man kunne få varmen.


Nu var kl jo tid til at der kom noget om katte i tv..EEEEJ!!, Det var vildt spændende, og interessant..jeg elsker denne temauge..dyr er jo mit liv, så hvorfor skulle jeg ikke elske denne udsendelse. 



Da Ida var kommet hjem fra sit arbejde, kom der en film i tv, der hedder cat people..

Vi sys den så god ud...dog var det en erotisk thriller,,, haha..det havde vi ikke lige set...men godt, det var den faktisk..











Ingen kommentarer:

Send en kommentar