torsdag den 9. juli 2015

Pandekager-Torsdag den 9 juli 2015.





Jeg faldt desværre i søvn midt i ringenes herre-filmen, så jeg fik ikke set den sidste del færdig.
Damn, det er dumt at ligge sig tilrette på sofaen, når man er træt.










Jeg var jo faldet i søvn..
Jeg vågnede kl 04:00 næsten, på sofaen..hahha, så de havde alle forladt mig, og var gået i seng..jeg sov jo, så de ville ikke vække mig.

Men så gik jeg da bare op i min egen seng og sov videre.


 Næste morgen stod jeg op kl 11:30.















Jeg gik igang med at læse bogen jeg havde lånt på biblioteket færdig, og jeg blev også færdig med den. 











 Nu skal jeg bare have læst denne her.




Da jeg stod op, havde jeg lyst til at lave pandekager til morgenmad, så det gik jeg igang med.

















 Vi bruger altid denne her børnebog til at lave pandekager med..vi har haft den lige så længe jeg kan huske ihvertfald.
Den er bare super god.
 Her er opskriften så.


























Jeg fik lavet virkelig mange, og de blev også rigtig gode og tykke. 

 Alice havde lyst til at sminke mig, og give mig en winged eyeliner, så det fik vi tiden til at gå lidt med.









 Jeg sminkede også Alice, men hun ville ikke være med på min blog, så derfor får i ikke set det.:)







 Jeg lukkede hestene ud.

















 Mig og mor kørte op på brugsen.
Mor skulle handle.
Jeg ville op med det tøj jeg ikke gider at have mere, så det kan komme til genbrug, og et par flasker til flaskeautomaten. 






 For flaskerne blev det 74, 50 kr.







 Jeg ønsker mig faktisk en kuffert i jule-eller fødselsdagsgave, og denne her ser faktisk ret god ud?:)

 Den er også okay billig.






Hhahaha, jeg skulle da lige prøve nogle briller for sjov i brugsen, hahaha.



 Og det skulle min moar også, hahah.






Hjemme.













 Masser af indkøb.

 Prudst hun er bare prudst.:)<3



Jeg sad lidt nede på køkkengulvet med hende..det er vore hyggestund sammen:)














Fodrede kattene.



 Lukkede hestene ind.









Var lige ude og plukke en skål jordbær.







Aaaaaad, jeg så de klammeste orme på et af de store jordbær, føj for helvede, hvor var det klamt..jeg smed det godt nok også lang væk fra mig.


 Sarte øjne, gik væk..
 Jeg fik dog plukket mange.

 HAHAHA, jeg elsker når prudst sidder med tungen ud af munden..haha, det er så sødt og grinern.

 Vi sad jo og lavede blog, og kiggede tilbage på gamle blog-indlæg.
 Sidste år på denne her tid arbejdede jeg sammen med min far.

Jeg savner virkelig at arbejde med grise..men jeg har ikke lyst til at arbejde under nogen, så hellere være selvstændig.

jeg tror ikke jeg duer til at blive sat i bås og bestemmes over:)
 Jeg sad og så lidt dokumentar..det elsker jeg jo.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar