fredag den 10. juli 2015

5 corvetter og1n mercedes-Fredag den 10 juli 2015.


Jeg stod op kl 09:00. 



Da jeg vågnede havde jeg virkelig lyst til at sy på symaskine. 

Ved ikke lige hvorfor..

Jeg havde også en ret underlig drøm..

Jeg drømte at jeg var gravid(det er jeg ikke, bare rolig, haha)

Men barnet var ikke inde i min mave, men det hang i en navlestreng i en kæmpe plastikkasse..(ja, det lyder ret klamt)

Jeg drømte at jeg sad på vores gamle sofa(den grå sofa som vi ikke har mere)..og kassen stod ved siden af mig, og man kunne bare se babyen og alt det der moderkagevæske ligge i den der kasse..

Ej, hvor var det en mærkelig, og klam drøm..en baby skal da ikke ligge i en kasse, men i en mave...hahah. 




Ej, det her er altså også virkelig mærkeligt, det er en portugisisk/brasiliansk måde at "pleje" ens hår på...se det selv.

måden hedder velaterapia. 











 Hhahaha, da jeg kom ind på mit værelse, lå Stribe og sov i min seng, under min dyne...og lignede virkelig en der havde sovet længe..hendes ansigt var helt søvnig-agtig..hahah, det var så sødt.















Jeg tog mig et bad. 
















 Min tommelfingernegl knækkede.













Øv øv øv. 






Jeg knækkede neglen da jeg skulle vise Alice en sms fra Ida..Ida er nemlig henne ved hendes veninde. 

Min negl hang fast i mine bukser, og så knækkede jeg den.

Jeg så lige lidt youtube.









 Det jeg fik købt i tirsdags kommer lidt senere i dette indlæg.

 Da kl blev ca 13:15 gik jeg op til bussen, da jeg skulle mødes med en veninde.

Hold da op, det blæste man.





















Jeg har altid travlt, så derfor er det lidt øv at man skal vente på at kunne komme over vejen.


 Så sad jeg og ventede på bussen.
 Mine sko bestemte sig for at gå i stykker lige på halvvejen op til bussen.
 Fedt.












 Bussen skulle komme 29 men den var forsinket igen igen.:)






 Vi shoppede og shoppede, og hyggede os hele dagen i sønderborg.







 Og kl 18:00 tog vi hjem.
 Men bussen kom først 55 over, så jeg skulle vente i noget lang tid.
 Så jeg gik ind i borgen.




I kvickley fik jeg købt en kakao, fordi jeg var tørstig. 

 Men kl var ikke særlig meget endnu. så jeg gik lidt videre.





Jeg gik ned til havnen.






 Og så gik jeg hen til busstationen.

Og ventede.






















 Ej, jeg gik forbi dette par her.








Jeg gik hjem. 
























Jeg gik hjemad på vores havremark.

















 Hjemme.







Jeg lukkede hestene ind. 








 Lige pludselig kom der bare 5 corvetter og 1 mercedes kørende ind ad vores indkørsel!!!!! omg, i skulle have set mig og min far da de kom kørende(mig og min far er nok dem i min familie der interesserer os mest  for biler.)

Min far var bare:

OOOH!!, ej, 1, 2, 3, 4, ej der kommer en mere, nu er der 5!!..


Og jeg bare bare:

Ej, se deeeeeeer!!..ej, hvor sejt, hvor fedt..det her er drømmeland..


Ej, det var så fedt..

 Min far har selv 2 corvetter, 1 transam og 2 camaroer, så der er faktisk lidt samling over det.




















 Vi(mor, mig, Ida og Alice..far skal desværre ikke med, da han skal passe vores bed and breakfast, og vi har ikke lyst til at lade vores farmor blive selv hjemme..) skal jo på ferie til harzen her i næste uge, så jeg tog lige med min mor op til banken for at hæve et par euro.









 Og så tog vi hjem igen.










 Nu fik jeg endelig overskud til at vise hvad jeg fik købt i tirsdags.

Vi var jo i h og m.
 På biblioteket fik jeg lånt denne bog.

 Og et par grønne(de viser slet ikke den rigtige og fede farve på kamera.) shorts.




 Og nogle pinke shorts(de viser heller ikke den rigtige og fede farve på kamera.)



 En fin crop-top agtig bluse.




 Vi var jo også inde i glitter.
 En rigtig smuk guldring.
Jeg elsker detaljen med at det ligner kæder.


Den kostede 49, 90 kr, men der var jo sale, så jeg brugte min smarte app til at regne ud, hvor meget jeg sparede.

Appen hedder sale helper. 

 Og en toe ring(tåring)

Jeg valgte dog bare at vise den på mine fingre istedet for på mine klamme tæer:)






Den kostede 12 kr på sale.

En til tårring, der også kostede 12 kr på sale. 




Ankelkæde med mit forbogstav i. 






12,50 kr på sale.


 Flotte sorte øreringe.

 Ca 17 kr på sale.
 Kors halskæde.





 Med matchende øreringe til.




Og nu til det jeg fik købt her idag. 

På biblioteket fik jeg lånt denne bog, der hedder luft under vingerne.



 I h og m fik jeg købt.
 Nogle fede shorts.





 En rigtig fin og enkel top.







Men det jeg er mest spændt over er DENNE MEGA FEDE OG LÆKRE TASKE!!.

Jeg er virkelig glad for den. 

Tasken er købt i deichmann.

Man kan få 3 tasker rigtig billigt.

Jeg splittede med min veninde, så hun fik 2 og jeg fik en, men det var rigtig billigt.



 Den har en rigtig fin åbning/lukning.
 Den har en lomme omme bag.



 Den har en fin længde hank til.
 Og også en lille hank, hvis man hellere vil have det.

 Inde i, er der et rigtig fint mønster.

 Der er en lille fin lille lommer inde i.



Den har kostet 199 kr, men var nedsat til 99 kr, men fordi mig og min veninde splittede, kostede den kun noget med 63 kr..hvilket er rigtig lækkert ti en taske af denne kvalitet. 


Nogle forhåbentlig gode høretelefoner.



 Og en lille pakke morgenmad for 3 kr, fordi jeg elskede dem som lille, og jeg elsker dem stadig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar