lørdag den 11. juli 2015

Finde gave til fader-Lørdag den 11 juli 2015.

 Prudst sidder næsten hver aften når jeg laver blog hos mig.
 Stod op 08:30 idag.



































 Jeg havde den bluse på som jeg fik købt igår.
















Mig, Alice og mor kørte til sønderborg for at købe en gave til vores far, som har fødselsdag imorgen.
Ida er hos sin veninde i sønderborg, så hun var der jo allerede.











 Så var vi i sønderborg.








 Jeg prøvede lykken og købte et skrabelod for 20 kr.
Man kunne vinde rejser og penge osv på det.








Vi gik ind i borgen og kiggede.


 Det eneste jeg vandt var et pølsehorn.


 Lidt efter gik vi ud på gågaden.
Der var så mange mennesker på gaden at man nogengange skulle stå stille i ca 30 sekunder, før man kunne komme forbi folk.




 Men det var også fordi at der var optog.

Der er jo sønderborg ringeridning.





 Vi gik os en tur nede ved havnen.

Vi var inde i kvickley ca 30 gange, hahahahah:)

Ja, jeg fik faktisk det pølsehorn jeg havde vundet, og delte det med Ida og Alice, og det smagte fantastisk. 


















Jeg havde lsyt til en slush ice, og det var jo perfekt fordi at den kun kostede 10 kr.





 Jeg elsker slush ice, og den var jo super god.







Denne bog ser virkelig god ud, så måske skal jeg se om de har den på biblioteket. 


 Vi fandt nogle mega søde kort.

Til min fødselsdag eller jul ville jeg elske de her kort.



 Da vi var lidt sultne tog vi selvfølgelig på Silles mad.













 Vi fik os en sandwich.

Jeg elsker smagen af deres sandwich, de skal bare prøves.

Vi gik lidt rundt over hele sønderborg faktisk.:)












 Imens vi gik spiste vi vores sandwich.








































 Uh..en fed bmw.























 Vi tog ind på netto, da vi var lidt tørstige.





Vi satte os under træet ved borgen for at vente på at vores bus kom.

Men det var jo også hyggeligt.













 Og da vi havde sat og ventet ca 20 minutter, gik vi op til busstationen, da bussen gik 15:03.


Radioen i bussen spillede faktisk ret højt idag, men så behøvede man da ikke høretelefoner.


 Og så gik vi hjem.












 Hjemme.

 I kvickley fik jeg købt en pakke mere morgenmad.

Jeg glemmer faktisk hele tiden at jeg har dem, så jeg har ikke engang spist den første endnu.

I netto fik jeg købt min ynglings the.


 Og en tandbørste.
 Hhahaha Prudst.

 Hun sad ovenpå Alices hat.


 Så var det tid til at slå græs.






























 Jeg elsker at køre igennem denne her i fuld fart med græsslåmaskinen, det er ret sjovt.























Ingen kommentarer:

Send en kommentar