torsdag den 9. juli 2015

Romkugle til kaffe-Onsdag den 8 juli 2015.








Stod op 07:30. 

























 Jeg gik op mod bussen, fordi jeg igen skulle ud til en uddannelsesvejleder.







Jeg var ret muggen faktisk, og havde ikke rigtig lyst til at komme derud og have en samtale med en uddannelsesvejleder, for jeg har slet ikke besluttet mig endnu..det er svært, jeg vil jo ikke vælge det forkerte. 


Det var koldt, og jeg var ret irriteret på blæsten. 

 Og de der græsstrå rørte hele tiden mine ben.


 Jeg ventede i busskuret.
















 Hvis i har rejsekort, sidder i så også og holder kortet hele busturen igennem, for ikke at glemme at checke ud.?

Det gør jeg nemlig, og der er jo ikke rigtig n grund til at pakke det væk, for så skal man til at pakke det ud igen, lige inden man skal ud, og det er ret så bøvlet.


 Så var jeg i sønderborg.

Samtalen var kl 09.00, så jeg havde lidt travlt.

Men det er de mærkelige bustider..hvis jeg havde taget en før, skulle jeg vente i en time og 15 minutter, og det gad jeg ikke, så hellere tage chancen på de 5 minutter.


 Men det tog heldigvis kun 2 minutter, at komme derhen.










 Jeg fik nr 505.





Og så var samtalen ovre.

Den gik godt nok...vi fandt dog ud af at Hansenberg, som jeg  måske vil gå på, havde sommerferielukket og først åbner i uge 32.

Hansenberg ligger jo i kolding, så jeg skal nok flytte til kolding, og bo på skolen.

Jeg ville ønske skolen lå i sønderborg, får jeg har ærlig talt ikke lyst til at flytte helt derop igen...jeg er jo lige kommet herhjem til Als igen, efter 5 år.

 Bussen gik først 55 over, så jeg kunne lige nå at komme op på biblioteket med et par film jeg skulle aflevere.








 Og så spænede jeg nedad til bussen igen.






Fedt, det begyndte at regne..det er altså ved at være lidt irriterende...det er jo sommer..så solen har bare at skinne meget mere. 

 Der er dog heldigvis nogle bænke med tag over, hvor man kan vente på bussen.









 Der kom lige en ordentlig skylle.











Og så gik jeg hjem i regnvejr.





























Hjemme, hvor prudt lå og sov på en ordentlig grinern måde, på Idas stol.













Ida og Alice lå stadi gog sov, der ved 10:30-tiden, så jeg gik op og vækkede dem. 




















 Mig, Ida og Alice gik igang med at rydde hele huset op, fordi det regnede, og vi ville egentlig gerne på stranden, men vi ville heller ikke være syge på vores ferie i næste uge.




 Ida vaskede gulv.
















 Så lavede jeg blog.





 Men det endte med at jeg gik ud til prudst, der lå på sofaen, og så faldt jeg selv i søvn..haha.
















 Jeg manglede ca at se en halv time af den der film stuck in love, så den så jeg lige færdig.


















 Far havde været ved bageren, og købt romkugler, så vi fik lidt kaffe sammen.


Jeg fortsatte med blog.


 Lavede mine negle..denne neglelak har været min go to sommerneglelak her i år.


  



 Jeg fodrede kattene. 


 Lavede et spejlæg til aftensmad.



 Men det gik ikke så godt, hahahah :D







 Prudst vil gerne have det.








 Jeg elsker bare at sidde på køkkengulvet og høre på at hun spinder.

Det er så hyggeligt.








 Så tog jeg med far på bilka.













 Formålet for mig at tage til bilka, var faktisk at få en softice for så var denne softice min første softice i år.

Og den var virkelig god.


 Så kørte vi hen og hentede Ida på hendes arbejde.

Jeg vil ikke fortælle hvor hun arbejder henne, men hvad hun arbejder med, kan jeg godt sige.

Hun arbejder som tjener på et/en hotel/restaurant.


 Hjemad igen, da vi havde hentet Ida.








Nu vil vi se den sidste del af ringenes herre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar