onsdag den 8. juli 2015

Nye badesko-Mandag den 6 juli 2015.

 Stod op kl 09:30.

Ida og Alice kørte med far til sønderborg.

Vi kan jo ikke side 4 i en 3-mandsbil.

Jeg er den eneste der har rejsekort/ buskort til busser, så det er mig der skal tage bussen.

Ida får først rejsekort den 9 juli, og Alice får buskort den 21 juli.

Bussen gik først henad ved 11:30-tiden, så der var lang tid til, derfor ryddede jeg lidt op i køkkenet.
 Og så gik jeg opad til bussen.

 Jep, der var ret meget blæst.











Fu..ck..jeg glemte de bøger jeg skulle aflevere på  biblioteket, da jeg var halvvejs henne ved bussen, og jeg have ikke tid til at gå hjem og hente dem.. det var faktisk derfor jeg ville til sønderborg.

Nå, men så ventede jeg på bussen.





















 Jeg sad og tænkte på hvad jeg skulle vælge, når jeg nu ikke kan gå på 2 år på vuc.

Jeg føler alle river i mig, og presser alt muligt ned over hovedet på mig...jeg kan jo ikke vælge på en måned man...jeg var jo slet ikke forberedt..jeg havde jo troet jeg kunne komme videre..hvis bare jeg var god til  det skide matematik..men det er jeg ikke..accepter det dog..


Jeg havde en plan der lød:

2 år på vuc..i slutningen af året på 2 år, ville jeg bestemme mig for hvad jeg så skulle efter vuc, og der ville jeg sende ansøgninger osv, til de steder jeg gerne ville arbejde..så ville jeg arbejde 2 år, og derefter til frankrig og arbejde og lære sproget...

Men den plan er f..ucking brast nu..

Frustreret... 

Så var jeg i sønderborg.

 Ida og Alice var inde i arnold busch, så der gik jeg også ind, for at møde dem.

Mig og Alice satte os ned og læste bøger imens Ida gik rundt og kiggede.

Kan i huske at jeg også købte den der wreck this journal på en ferie til århus mener jeg..jeg vil virkelig gerne til at bruge bogen, men jeg kan ikke finde den..hahah, sys bare jeg leder efter ting hver dag..jeg kan aldrig finde mine ting for tiden.


Boghandlen havde en som mig og Alice sad og læste i.









Og så gik vi videre.

Meden chokoladebolle til os hver fra lagkagehuset.






 Vi gik ned mod havnen.












 Årh, den her følelse af at stikke sine fødder ned i sand på en sandstrand, hvor sandet bare er varmet helt op, så det brænder ens fødder..er bare FANTASTISK!!!

Det er bare så DEJLIGT!!...det minder om ens barndom da man var på ferie og skulle ud og bade på de dejligste strande.










 Årh, jeg ville så gerne bade, men jeg havde ikke håndklæde med, men jeg havde dog badetøj på.
















Så sad vi lidt og nød det gode blæsende vejr. 

















 Derefter gik vi lidt rundt og kiggede i butikkerne.
 Hahaha, de her sko må være ret underlige at gå rundt med.



 Føtex.




 Det er så typisk os at købe noget mærkeligt mad og så finde et sted at spise det.

Denne gang splejsede vi en pakke ostehaps.

6 ostehaps til hver.


De røg som slik...hahaha :)












 Jeg fik det fine klistermærke.











Næste stop borgen.




 Mælkesnitter next.






 Så var far færdig på arbejdet, og kunne hente Ida og Alice, jeg skulle dog tage bussen.

 Vi satte os på busstationen for at vente på far.

 Og så blev de hentet.
Bussen gik 50 over, så der var lang tid til.
 Derfor gik jeg e runde inde i borgen for at bruge tid.











 Og så tog jeg bussen hjem.


























 Hjemme.

 Vi havde jo været i skoringen.


 Og i kvickley fik jeg købt min ynglingskakao.




 Spejderhagl fra tigeren.


Og nogle rigtig fine badesko fra skoringen. 



 De kostede 100 kr før, og de var sat ned til 50 kr.

Mig, Ida og Alice hoppede lidt på trampolin.


 Ida skulle arbejde så hun smuttede, og mig og Alice faldt i søvn på trampolinen.





 Og så sad jeg bare og kiggede lidt på uddannelser og jo osv.

Jeg var bare så forvirret omkring det.
For jeg ved virkelig ikke hvad jeg vil.

Det eneste jeg vil er bare at arbejde med dyr, passe og pleje dem.
Men det er næsten kun frivilligt arbejde, og jeg skal jo tjene penge.


 Jeg fodrede kattene.




 Jeg gik mig derefter en tur..det trænge jeg til.

 Hahah, jeg havde taget en sprite med, for jeg var tørstig.





































Hjemme. 


Mødte lige stribe.













Om aftenen satte vi os til at se ringenes herre med lidt popcorn. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar