lørdag den 4. juli 2015

stranddag-Lørdag den 4 juli 201.






 Igår aftes fik jeg lige lagt et billede ind på instagram.





Mig, Ida og Alice sov ude på vores gårdsplads med madrasser, og i forgårs fik vi sovet ude på vores trampolin....vi plejer altid at sove alle mulige mærkelige steder om sommeren.





 Jeg lavede mig lidt morgenmad.
 Nattøøøøøøj!!:)
 Jeg lavede den på efterskolen, efter et billede af mig og mine søstre.



 Maaad.


 Mig, Ida og Alice fik spillet lidt heads up, som Ellen Degeneres jo har lavet.






 Vi gjorde os klar til at tage på stranden.






















 Harald var lidt sulten, så han bedste om mad.





 Og så gik turen til stranden der ved 11:00-tiden.


 Vi parkerede vores cykler, og slog os ned med håndklæder og kortspil.




 Der var faktisk mange mennesker på stranden idag.

Kan i se den der flåde der ligger ude i vandet?
Den er ny, og det var faktisk ret sjovt t hoppe fra den.
Den har heldigvis en stige, så man kan komme op igen.




 Om sommeren elsker jeg at have vand med som har lagt i fryseren natten over, så er det dejlig køligt at tage med på stranden.






























 Vi havde taget en bolle mes, som vi kunne indtage som frokost.






 Hahha, fletninger?..ej, eg elsker at have fletninger i sommetider..haha :)

 Vi tog ind og gik en tur i skoven.




Der var dejlig køligt inde i skoven.

Lige da vi kom ned til stranden, kunne vi godt mærke at der var virkelig varmt og lummert, men jeg tog selvfølgelig en dukkert med det samme, og fik kølet mig ned.











Vi satte os og ventede ved et bord, fordi at mor og far skulle komme med kaffen. 
















 Da mor og far var kommet fik vi kaffe og is.





 Lidt efter kaffen tog vi hjem.

Mor kørte i hendes bil, da hun skulle ud og handle.

Mig, Ida og Alice fik smækket vores cykler op på fars bil, og så sad vi oppe på ladet, indtil vi kom til en rigtig vej.

Der er faktisk kun skovsti, og små veje hen til vores hus, og 2 "store veje"

Så det er ikke så farligt.
























 Vi hørte musik imens vi sad oppe på ladet. 
Hvis kl var ca 17:00 der, så har vi jo været på stranden i ca 6 timer.

Men det er så hyggeligt.



 Da vi kom hjem, slog jeg det sidste stykke græs.

Min far havde begyndt igår, men der skulle vi jo på stranden, så der kunne jeg ikke slå det.



 Hestene havde det varmt, så dem lukkede jeg lige hurtigt ind inden jeg begyndte.



















 Jeg elsker at køre hurtigt igennem her, haha:)





















 Fæærdig.
Når jeg slukker græsslåmaskinen kan jeg virkelig høre hvor højt musikken i mine høretelefoner er, fordi at græsslåmaskinen nærmest overdøver musikken.
 Hahha, når jeg kommer til en ad vores døre til vores bed and breakfast, kommer jeg nogengange til at stå og glo på mig selv i døren, og det er virkelig pinligt når der er en gæst der har set det, hahahah :D



Der er næsten altid gæster i vores bed and breakfast, så  det er vildt underligt når der ikke er biler på vores gårdsplads.




Har snart ondt af prudst, da jeg tit bare forskrækker hende, uden hun ser mig.

Hun er jo en gammel kat, og en anelse døv, men vi elsker hende meget alligevel. 



 Mad til de elskede katte.


 Når jeg skal kalde på kattene, så er det ret irriterende når gæsterne står oppe på terassen, for vi har et bestemt "kald" når kattene skal have mad.

Det "kald" har vi haft altid, og kattene kender det, og ved det betyder at de skal spise.

Hahaha, og så er det bare skideirriterende når gæsterne hører det..det er altså lidt pinligt, det må jeg indrømme.

"kaldet" er middemiddemiddemiiiiiiiddeeee...Hhhahahahahahah :-)

 Nu vil jeg lave blog,  og gå ind og hygge med familien.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar