fredag den 3. juli 2015

Blå jumpsuit-Onsdag den 1 juli 2015.

 Stod op ved 09:00-tiden.
 Fik en rød jumpsuit på, som dog er for lille, hvor man kan se halvdelen af min ass..så jeg supplerede den med en rød nederdel.








 Jeg havde lavet lidt flere midlertidige tattooes.










Jeg gik derefter ud for at plukke lidt jordbær, til min morgenmad.



 Pinkey og Bruno kiggede på imens jeg "fangede" min morgenmad.


 Jeg har jo en rigtig god hjælper.





































Jeg satte mig ud i udestuen og spiste min dejlige morgenmad.




 Jeg kan godt lide at sidde og slappe af med en god bog, så jeg fik læst lidt i en bog jeg har lånt på biblioteket.

Den handler om selektiv mutisme, som er en tilstand hos børn, hvor de er tavse, og oftest kun snakker i hjemmet.

Jeg synes det er meget interessant at læse om, fordi jeg heller ikke rigtig sagde så meget da jeg var mindre..ikke fordi jeg har selektiv mutisme, det tror jeg ikke jeg har.

Men jeg kan se meget af det de skriver i mig selv..det er en rigtig god bog,






























 Hahha, vi faldt alle sammen i søvn på tæppet.













 Vi spillede lidt kort.



Hahhaa, jeg kommer altid til at bøvse, når jeg drikker sådanne sodavand..jeg sad bare og grinede af mine egne bøvser, jeg var jo lige vågnet og stadig træt, hahaha.

Vi plejer heller ikke at få sodavand så tit. 






 Vi gjorde os klar til at tage på  stranden.




















 Vi cyklede derhen.













 Og så var vi der.





 Vi fik badet en del, vandet vardog stadig lidt koldt.



















Og så spillede vi lidt kort.






 Efter ca 2 timers badning, solbadning, hygge, snak, korstpil og afslappelse cyklede vi hjemad.






























 Hjemme.


 Ved 19:00-tiden kom vores kusine, faster og onkel forbi, for at hjælpe med at plukke jordbær, så vi var lig inde og få lidt kaffe hos farmor.








 Efter 4 timer havde vi fået hygget og snakket, så der gik vi i seng. :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar