onsdag den 29. juli 2015

6 burgere efter biltema-Onsdag den 29 juli 2015.












Igår aftes, da jeg sad og lavede blog, sad Prudst omme bag mig på vores tørrestativ, og holdt øje med mig..det var virkelig sødt. 









Jeg har faktisk 5 blogs som jeg følger.

Jeg kigger ikke på den hver dag, men når jeg lige har tid og lyst.

De 5 blogs er.

Irina Babenko. 

Her:
http://irinathediva.dk/

 Whittaheart.

Her:
http://whittaheart.dk/


 Simone Wulff.

Her:

http://simonewulff.dk/

 Anne Gadegaard.

Her:
http://annegadegaard.com/




Og Selina Visbech.

Her:

http://selinavisbech.com/





 Jeg elsker når Prudst finder nye steder at sove.



Jeg stod op, så jeg kunne se sommersummarum, da en youtuber jeg følger skulle være med i det.

Youtuberen jeg følger er Kristine sloth.
Hendes youtube er her:


https://www.youtube.com/user/TheDanishBlogger









 Da det var færdigt, gik jeg i bad.
















 Tog hårkur i, og ansigtsmaske.



Hahahahha 

, hold op, det ser dumt ud.:)

Det er vildt underligt at have i.


























 Årh, nu fandt hun et nyt sted <3




 Dette er mig og mine søstre som små.

Jeg ved faktisk ikke hvor gamle vi er på dette billede..men vi har omkring 1-2 år imellem os.

Alice.........................................................Ida...................................... og så mig.
....
 Jeg mener dette billede er taget i 2010-2011-eller 2012..det kan jeg ikke lige huske..men er sikker på 2012.

Ida....................................................................Alice..............................og så mig...
 Mit horoskop idag, passede ikke ret godt.
For det første jeg, har sommerferie lige nu.
For det andet, jeg har haft bedre økonomi før...hehe, men det kan jo ikke passe på alle.
 Jeg lå bare og kiggede lidt på weheart it appen og slappede af.
 Jeg kiggede på lidt inspiration..jeg elsker at kigge på alle de fine billeder.
 Jeg ledte faktisk også efter en anden baggrund til min mobil.




Jeg fandt dog rigtig mange, så det er kun de 4 af de tusinde jeg fandt der lige vises her idag.

Ellers bliver listen nok lidt for lang. 



Jeg fandt dog også en ny baggrund.
Nemlig denne søde og lækre is, som pynter og lyser skærmen op. 


 Og en ny låseskærm.

Nemlig et billede fra harzen af mig, Ida og Alice.




Jeg har faktisk haft følelsen af at fryse hele dagen idag, men jeg gik alligevel ud og snakkede lidt med kattene, da jeg savnede dem :) 



































 Og fik lukket hestene ud, inden uvejret kom.

 Dette er et meget smukt billede af Bruno.

'








Ida har en veninde hjemme fra idag og 3 dage frem, de var oppe på rema 1000, og var så søde at tage noget med hjem til mig.

Jeg havde bestemt mig for at dette skulle være min hyggedag, så jeg satte mig til at læse i min bog.

Jegsad faktisk rigtig godt.




Ved 16:30-tiden tog jeg med min far til Åbenrå, da han skulle i biltema, og have en hel masse ting. 

 Jeg havde måske taget lidt for meget saftevand med, da det tager ca 40 minutter at komme fra vores hjem til Åbenrå.




 Jeg fik shazammet lidt musik undervejs.











 Vi fik fyldt en hel kurv:)..eller næsten da..

Hahahhahaha, jeg spurgte far om vi ikke kunne tage på mc donalds, og det kunne vi godt.

Men der var så proppet i mc donalds, at vi bestilte drive through.

Vi bestilte 2 cheeseburgere, 2 colaer.
Men da vi kom hen til betalingen spurgte ham manden der stod i biksen om vi ville have 2 cheeseburgere deluxe med, og min far sagde bare ja ja, det gør vi bare..

Men hvad han ikke vidste var..at han havde kommet til at bestille 4 cheseeburgere og 2 cheeseburgere deluxe....så alt i alt, fik vi 6 burgere, hahah..og en pommes frites hver..


Heldigvis var vi begge sultne, så vi spiste 3 hver..

Jeg har aldrig nogensinde spist så mange burgere på en dag, hahaha:)

Oh, good, men de var gode.

Jeg kunne dog ikke spise mine pommes frites, for det mættede en smule..



 Vi sad i bilen ved Åbenrå og spiste dem..det var ret hyggeligt.

Det er dejligt med en far-datter-tur engang imellem :D

 Og så vendte vi snuden hjemad.




 Jeg kom lige hjem i tide til at se det der med kattene.

 Jeg kom til at tænke på noget...men jeg tror ikke jeg kan forklare det, så det giver mening..

Du skal være taknemmelig for alt hvad du har, selvom det måske ikke giver mening for nogle.

Jeg er for eksempel meget taknemmelig for at jeg har en sund og rask familie, nogle dyr der elsker mig, og som jeg elsker-
De venner jeg har fået igennem min opvækst, de er guld værd.

Alt det jeg har oplevet i mit liv indtil videre.

Skoler jeg har gået på, folk jeg har snakket med.
Opture..selv nedture..for dem har jeg jo lært noget af.

Jeg er glad for alle de interesser jeg har, for de giver mig jo flere færdigheder i takt med at jeg lærer mine interesser, og går i dybden med dem.


Der er dog også noget jeg ikke er stolt af, men sådan tror jeg alle har det..

Jeg er foreksempel ikke stolt af at jeg ikke fik  en praktikplads i tide, da jeg gik på landbrugsskole, da  jeg skulle have de 15 måneders praktik hos en landmand, for at jeg kunne komme på 2 hovedforløb og slutte som landmand(dem jeg gik med, starter igen her den 10 august, og jeg ville så gerne afslutte sammen med dem.)

Det er bare ikke let af få praktikpladser hos landmænd i disse tider.


Jeg er også lidt irriteret over at jeg har svært ved matematik..skuffet er rettere ordet.

At jeg lod en jeg virkelig holdt af slippe væk( nævner ingen navne, cause i think everybody has been in love at a point in their life.)...Det er nok noget jeg ville gøre om den dag idag..


Ellers er jeg glad for alt hvad jeg har.

 Der var en film i tv, med tom cruise, jeg ikke lige kan huske hvad hedder, men det var noget med forretningmænd osv...den var ret god.
 Imens jeg lavede blog.
 Og drak the.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar