søndag den 12. juli 2015

Juni goodiebox 2015.

Nu er det tid til en juni goodiebox.

Temaet er beach babe.

 Maywater facial mist.

Det er faktisk bare almindelig vand med noget kildevand i, men den er super dejlig at spraye i sit ansigt, det har jeg allerede gjort mange gange.

Den er til hvis man har det rigtig varmt, eller lige har brug for en forfriskning.

Anvendelse: Brug den efter rens, inden serum/creme, makeup og i løbet af dagen for et hurtigt boost.

Prisen for den fulde størrelse(150 ml) er 250 kr..(den på billedet er 150 ml)


 Benefit cosmetics they´re real mascara.

Det er en lille nem mascara, man hurtigt kan tage med i tasken eller på ferier.

Den giver længde og volumen.

Prisen for den fulde størrelse(8,5 g) er 210 kr...(den på billedet er 3,0 g)






 The body shop instablur.

Den fungerer på både hud og krop, og giver fugt og gør huden mat, så den får et skinnende skær.

Holder huden mat, skjuler synlige porer og urenheder.
Giver en mere ensartet overflade.

Prisen for den fulde størrelse(25 ml) er 185 kr...(den på billedet er 25 ml)




 Når den kommer på huden, kommer den u i klumper, men når man så smører den på, så føles det virkelig dejligt, og overhovedet ikke fedtet.

Jeg er meget spændt på at komme igang med at bruge den.

Etrebelle sunscreen SPF 30.

En solcreme der har meget solbeskyttelse i.

Den er fyldt med gode næringsstoffer til din hud, da det er vigtigt, når man er ude i sommervejret.

Den dufter ikke af særlig meget, men man kan godt fornemme at det er en solcreme.

Prisen  for den fulde størrelse(75 ml) er 99 kr...(den på billedet er 40 ml)

Hvilket jegs syntes er meget billigt, så jeg vil helt klart lede efter denne solcreme i butikker næste gang jeg løber tør for den jeg bruger i øjeblikket.




 Når den kommer på er den bare som en almindelig solcreme..den er nem at smøre ud og fedter faktisk slet ikke.

Gold tattoos(snaptats)

Disse er midlertidige tatoveringer, som jeg jo har brugt mange gange før, for de er super fede og jeg elsker dem.

Prisen for et ark er 50 kr..hvilket jeg syntes er megaaaaa dyrt...
Jeg kender heldigvis et andet sted hvor man kan få dem fra 10 kr og opefter..for 50 kr er godt nok for dyrt.

Her er linket til ebay med en masse fede snaptats.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=snaptats&_sacat=0

De går dog hurtigt af når man har været ude og bade i havvand.




 Lidt inspiration til at sætte dem på.
 Og til sidst en lille folder om mascaraen.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar