tirsdag den 7. juli 2015

Lyn og torden-Søndag den 5 juli 2015.






 Ej, igår fik jeg øje på en instagram profil med en pige der er 20 år gammel, der har kræft....Det er ret trist..men jeg følger hende alligevel.

Hendes profil hedder kemoland.





 Jeg faldt over hende på facebook.
 Alice og far skulle hente Ida til noget studenterhygge med hendes klasse.
 Jeg sys bare det var uhyggeligt at være selv hjemme, det har jeg aldrig brudt mig om(der er jo kun 3 pladser i fars bil)..Alice ville bare gerne med, så ja, jeg skulle blive selv hjemme i ca 40 minutter.

Så jeg begyndte at rydde op i køkkenet.
 Og havde musik på.












Næste morgen stod jeg op kl 09:00.



 Vi havde pakket lidt gode morgenmadssager, for vi  ville nemlig gerne have pumbler og rundstykker udenfor her til morgen.
(pumbler er boller på sønderjysk)





 Hygge i solen ved morgenbordet.
 Jeg lukkede hestene ud.









Jeg skulle muge ud, da det var min tur.
Men hold op, det var varmt, det var så varmt så varmt.

















Så jeg mugede ud i badetøj...eller halvt badetøj. 











Det hjalp meget på varmen.


 Halmcontaineren er jo blevet flyttet, så man skal gå ekstra langt.
 Men først skulle jeg lige have salvet alle de der grene væk, så jeg kunne komme hen og få noget halm.


 Det gik da fint.
 Yaaay, jeg kom der hen.

 Dengang vi skulle stable halmballerne i containeren, så regnede det, så det var bare med at få det hurtigt ind og det resulterede at der var mange af halmballerne der knækkede, og det er lidt lort, for nu har vi en masse halm der bare ikke rigtig kan samles op...oh, shit..det er trælst.

 Men jeg fik da gaflet en.



 Der er fucking brændenælder overalt..jeg er snart blevet halvt immun overfor dem..jeg bliver brændt the whole time.








 Hestene skulle da lige have en lille godbid.





 Prudst lå nede under bordet, for at få lidt skygge..jeg lagde et tæppe over bordet, så hun fik endnu mere skygge, det blev hun glad for.:)

Jeg tog mig et bad.



Og fik noget tøj på..som jeg bagefter ændrede, da jeg sys det var for kikset.























Jeg gik igang med at læse min bog færdig.
Jeg blev færdig med den. 






 Gjorde os klar til sønderborg..og så tog vi afsted.
 Vi tog transamen pga det gode vejr. (mig, Ida, Alice og far.)
 Jeg havde taget en saftevandsis med.











 Hver gang jeg tager et billede, så er Alices looksådan her, og det er virkelig irriterende.
Alice kan nemlig  ikke fordrage at jeg har en blog..men det er mit valg og mit liv, og vores interesser ligger bare ikke det sammen sted.:)
Men hvis man havde samme interesser ville verden være kedelig.









Far satte os af i sønderborg, da han lige skulle hen til arbejdet.

Vi gik derfor ind på kvickley og købte os noget mad.


 Det er virkelig typisk at vi går ind i en butik, køber os noget mad, og så bare sidder og spiser det et random sted.

Oh know you didnt Mai-Britt.














 Sliiik..Det er så typisk os..

Da far var færdig på arbejdet gik vi hen mod netto, hvor han ville hente os.




Så kørte vi hjem.












Lige 3-4 minutter inden vi var hjemme, begyndte det at regne vildt voldsomt, og vi havde jo taget af, så vi fik bare vand..det kan jeg love jer for..hahahaa, men detvarret sjovt..vi grinede ihvertfald...det er bare ikke så sjovt for transamen, da den ikke kan tåle for meget vand.













 Nuuuurh, det her er seriøst den sødeste video ever.
Gå ind på 9gags instagram, så forstår du mig.
 Jeg sys det er skræmmende at jeg i nogle perioder kigger på uret når den er 18:18 eller 23:23 eller 20:20 osv osv...





 Fodrede kattene.




 Minnie var der ikke igen..hun går hele tiden når der er spisetid(hun kommer dog igen, og så får hun noget mad.)

Så jeg skulle rundt og lede efter hende.

Der kunne hendes mad fint stå, imens jeg lukkede hestene ind.



 Pinkey er altid så ivrig.



 Så gik vi igang med at grille.
 Bagefter spiste vi den gode grillmad udenfor.




 Jeg satte mig udenfor ved vores store træer og hyggede mig med Harald og Stribe.





 Det regnede nemlig..men under disse træer kan der ikke komme regn ind..så det er meget dejligt, bare at sidde og lytte på regnen, der rammer bladene.











Jeg sad og hørte sange.








 Harald sad bare og spandt som en helikopter.

 Jeg satte mig til at se en film på min mobil.det sys jeg lige var hyggeligt.







 Jeg så stuck in love.

























 Jeg nåede dog ikke at se den helt færdig, da vi skulle ind og have is..så jeg mangler ca 30 minutter.

 Ida havde lavet det rigtig lækkert.







 Vi satte os til at se ringenes herre.




 Men det begyndte at tordne og lyne..og vi bliver altid så overreagerend, haha, for vi frygter altid at lynet slå ned i huset, hahahha..we are such a dramaqueen.
 Så vi tændte et par stearinlys og spillede sorteper og 500.


















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar