tirsdag den 28. juli 2015

Breakfast with sister-Tirsdag den 28 juli 2015.

 Havde egentlig stilt mit ur til kl 09:00, men blev liggende og så på mobilen, snakkede med Ida, og læste.

Jeg vil lige sige lidt om et par nyttige apps.

Den første app er den der hedder horoskop.

Hvor man kan se sit horoskop hver dag..meget simpelt.

 Mit stjernetegn er tyren.
 Så er der en der hedder tvtid, hvor man kan se hvad der kommer i sit tv.


























 Og så stod vi endelig op.
 Ja, man kan ikke sige det er et bedste sommervejr vi har haft.

Men det kommer heldigvis i næste uge.
 Kl var jo alligevel de 12:00, så mig og Ida besluttede os for at lave noget fint morgenmad.

Vi lavede en majskolbe og delte, lidt bacon,  agurk og røb peber.











Jeg ville egentlig have lavet en smoothie,men jeg kunne  ikke finde min blender..så det droppede jeg.


 Prudst havde fundet sig en ny plads under bordet i udestuen.



 Det var hyggeligt med en omgang god morgenmad.


 Idas mad så bedre ud end mit,haha:)



 Så gik jeg igang med at lave blog, imens Ida ryddede hele huset op.


Jeg prøver virkelig på at komme af med de her bom(bom er slik på sønderjysk)
Fordi jeg ikke bryder mig særlig meget om dem.


 Og der er bare så mange.

 Så begyndte jeg at oploade min video til youtube.
 Og nu er den oppe..min kanal er linket her.

https://www.youtube.com/watch?v=zl3is05vHus


Så gjorde jeg mig klar til at cykle op og handle lidt for mor. 










 Først cyklede jeg op på brugsen, da de har nogle gode pitabrødder..og det var lige dem vi skulle bruge idag.

 Derefter gik turen hen på rema 1000.

 Det var faktisk rigtig dejligt at være ude og cykle  lidt igen.
 Kender i det når i er ude og cykle, og der så går en person foran jer...og man vil jo ikke skræmme livet af personen, så man cykler så langsomt at personen til sidst er smuttet ind ad en sidegade eller er gået væk,haha :)


I mit tilfælde skulle han heldigvis det samme sted hen som mig, på rema 1000. 






Hjemad det går...haha, fik lige et snit til at købe is.



 Det var lidt problematisk at cykle hjemad med alt det på pakbæret.









 Jeg fik også købt2 fine "bakker" med is i, jeg sys de så lidt søde ud.



 Hahah, jeg sadstadig med cykelhjelm på.



















 Da jeg skulle forberede kattenes mad, var Prudst og Harald allerede gået igang med at spise :)
 Jeg blev nødt til at lede efter Stribe og Minnie, før de kunne komme og få noget mad.
 Ved dette bord sagde jeg mit aller første ord ved, for ca 21 år siden.

Og nu skal det bare smides ud, det er ret trist faktisk.

Mit første ord var blomst, da vi havde en blomster borddue på, og min far sad altid og pegede på blomsterne og sagde blomst til mig...så det var jo mit første ord.

 Jeg skulle lige ind og se til hestene, de fik da også en ekstra gulerod af mig.








 Nuurh, Prudst ville bare gerne med indenfor.


Så gik jeg igang med aftensmaden.





 Jeg sys det var ret sjovt at Prudst sad helt mast ind i vores skab, haha..why Prudst, just why? :)

 Ind i ovnen med pitaerne.

 Og så var der mad.

Det var kun mig, mor og far idag.

Ida var på arbejde, og Alice er jo i østrig.


 Efter aftensmaden ryddede jeg op i køkkenet.
 Mens musikken var på fuld tryk..det er hyggeligst så.


 Jeg fik også shazammeten masse sange.

Shazam er en app hvor du kan finde sange, du hører i radioen.

Jeg er ,meget tilfreds med appen.









 Jeg begyndte at se løven Christian på dr.dk. 











Nu vil jeg ind og se det der om katte.:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar