fredag den 3. juli 2015

Den 7 mobiloplader-Fredag den 3 juli 2015.

 Vågnede kl 08:00.
 Og stod op kl 08:25.
 Stribe havde fanget en bus.
Dygtig pige.




Hahaha, prudst stjal den:)


 Imens stribe sad og spiste lidt mad.
 Morgenmaden skulle plukkes.


 Igår fik jeg lavet lidt flere midlertidige tatoveringer.











 Imens jeg lukkede hestene ud, kunne jordbærene stå på træstubben..























 Det var faktisk meningen at jeg skulle have mødtes med 2 veninder i sønderborg for at tage på stranden, her kl 11:00, men vejret var lidt til den grå side, så vi droppede det, og finder nok en ny dag.

Jeg havde dog taget badetøj på. 









Så jeg tog med min mor ud og handle istedet.

















 Vi skulle finde en fødsessdagsgave til Alice, da hun har fødselsdag den 23 og far har den 12.


Vi tog lige i bilka.





Vi tog lige en bid "mad"
Mor fik sig en is, og jeg fik mig en slush ice. 
















 Der holdt en rigtig fed corvette udenfor en butik..:)




Vi skulle da lige handle på rema. 





 Jeg fik købt mig en mælkesnitte, haha, men den var halvt smeltet, da jeg skulle spise den.
































Sidste stop, handle på brugsen. 

















Og hjemad.








 Jeg fik købt noget solcreme i bilka.

 Og den 7 oplader i 2 år...ja, jeg kan ikke finde den gamle..igen igen..


 Og nogle dykkebriller.





 Der er kommet noget nyt slags tyggegummi, så det skulle jeg da prøve.

 Efter lidt tid, ville mig, Ida og Alice på stranden igen.
 Vi cykler jo derhen.









































 Igår var jeg den første der hoppede i, og idag var jeg den sidste..så det er da fint nok.


 Ida havde pakket en bolle til os hver, så det var lidt skovturs-agtigt.
Så den sad vi og spiste.






 Hahha, jeg er ikke lige så fabelagtig på dette billede, hahaha.ha







 Og vi fik da også spisten dejlig kage.




 Vi fik spillet lidt 500.








 Og så tog vi hjemad.






































Hjemme. 





 Vi skal jo have tag over vores mødding, så idag kom der en med en kran, der løftede den gamle grisetransport lidt til side, så man kan komme til at bygge tag.

Det ser vildt underligt ud nu..

Hele mit liv har den stået der, jeg har ihvertfald ikke set den andre steder end der, så for mig er det vildt mærkeligt.

 Se nu står den bare der.

 Jeg sad lidt sammen med Harald og Prudst.


























 Fodrede kattene.






 Lukkede hestene ind.
 Plukkede lidt jordbær.














 Årh, jeg elsker den nye sang fra Rihanna fra filmen home.















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar