søndag den 26. juli 2015

Fugleunge-Lørdag den 25 juli 2015.









Stod op omkring 10:00-tiden. 

 Jeg vågnede faktisk ved 05:30-tiden hvor det bare regnede voldsomt-det er virkelig synd for vores bys ringeridning.




 Jeg drømte også en virkelig mærkelig drøm, hvor min computer havde fået svamp.
Altså der var groet en giftig svamp på min computer, hvor der kom hvidt røg/støv ud af.
Så jeg stillede min computer udenfor døren, så den kunne dampe af.










 I tyskland fik jeg købt nogle mega underlige tyske slik-tingester.

De er mega mærkelige.

 Noget fodbad.
 De tingester man bruger når man skal tage neglelak på.
 En tysk bog der hedder Pia og svalen.

Jeg har allerede læst den 1 gang.
Jeg fik den gratis, så det er jo fint nok.

 Vi var inde i bijou brigitte, som er en smykkebutik.
 Jeg fik købt de øreringe jeg har i lige nu.



 De kostede 6 euro.
 Og nogle andre øreringe.



 De har kostet 25 euro, hvilket er meget dyrt, men de var sat ned til 8 euro.



 I en automat fik jeg trukket et fint vedhæng, for 2 euro.


 Neglelak fik jeg også købt en del af.
 En grå en fra Sabrina.
 En sort en fra essence,
 En brun en fra essence.
 En med sødesmå hjerter fra aoc.

 En rød neglelak fra loreal.




 Og en masse slik, vi var jo i tyskland.

De her giotto er sååååååå gode.

 Bountyy.

 Selvfølgelig en masse toffifee.
 Min nye dille er pistacienødder.

Jeg tror jeg fik spist 4 poser på 4 dage..haha, så meget elsker jeg dem.
 Jeg så lidt youtube.





Jeg fandt min gamle skoletaske fra 1 klasse..den er overhovedet ikke slidt, haha :)









 Jeg gik udenfor for at lukke hestene ud.

























 Mig og Harald gik os en tur på marken.
















 Lille minnie joinede også.



 Nu må jeg snart hellere rydde op på mit værelse.



Hold op det roder.



 Sodavandene er ikke mine, men fra studenterkørslen.




Igår fik jeg købt en kjole fra genbrugsbutikken. 












 Da jeg var ude og lukke hestene ind, fandt jeg en lille fugleunge.

Jeg ved godt at man bare skal holde sig langt væk fra fugleunger der sidder på jorden, for der skal jo gå naturens gang.

Men den sad ved en vandpytte, og pippede helt hjælpeløst.

Så jeg lavede en lille kasse til den.


Den var næsten tam, og den så tryg ud, på min hånd.


 Den vaskede sig selv, og gned sit hovede på min håndflade, så den stortrives.



 Jeg var ude og grave orm og biller op til den.
 Jeg tog med mor og Alice ud for at handle på brugsen.

 Jeg havde jo været igang med at rydde op på mit værelse, og så prøvede jeg tøj på, så da jeg skulle op til brugsen, kunne jeg ikke lige nå at skifte.
Hahah.
 Det var bare forfærdelig grimt med skoene til, og tyk jakke, haha,,,jeg følte mig som en hulemand.
















Jeg fik fodret kattene.



















Den lagde sig bare til at sove i min hånd.

Vi tror det er en gråspurv.



 Jeg havde fundet min gamle radio fra da jeg var omkring 10 år.
Den kører på batteri, men så kan den til gengæld også spille i lang tid.
Jeg kan huske at jeg havde den med i sommerhus engang, hvor mig og mine søstre, samt fætter og kusine lå omme bag en hæk og spillede den, når der kom folk forbi..hahaha, den var sjovt.



 Jeg følger jo ferrarimotorsport på snapchat.









 Den fik skidt på min hånd allerede..
Det var vildt sødt..den sad bare og vaskede sig selv, og lige pludselig kommer der en hvid og grøn klat ud af dens rumpe..:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar