fredag den 24. juli 2015

Fastefejl-Fredag den 24 juli 2015.


Ved 12.00-Tiden gik mig, Ida og Alice fsted til bussen, da Ida skulle mødes med en ven.
Alice skulle have nye sko, og jeg skulle aflevere en film på biblioteket.

Vi havde lidt travlt, da vi skulle afsted, for jeg havde egentlig ikke planlagt at tage med, så jeg havde omkring de 20 til at gøre mig klar.  










Da vi kom til sønderborg, gik Ida i møde med sin ven, og mig og Alice tog på biblioteket.








 Jeg sad og læste lidt i min bog, da Alice fandt et par lp-plader hun ville låne.





 Jeg lånte den i onsdags, og jeg har allerede læst over halvdelen af den på 2 dage.

Den er virkelig god.
..jeg kan ikke slippe øjnene fra den.
 Efter biblioteket gik vi lidt videre.

 Alice skulle jo have nye sko, så hun tog i deichmann, imens jeg købte en kakao fralagkagehuset.

Vi er igang med at prøve noget nyt.
Og det er at faste hver anden dag.

Det skulle være sundt.

Jeg gør det ikke pga religion, at tabe mig, eller strejke..vi gør det for at rense vores kroppe ud, og få alle giftstofferne ud.

Når man faster er det meget vigtigt at drikke masser af vand, så man ikke bliver dårlig eller dehydreret.

Man må drikke vand, sort kaffe og the.

Jeg skulle jo skynde mig ud af døren her til morges, så jeg fik ikke noget vand med, så derfor købte jeg noget kakao.

Jeg elsker kakao.

Men der var en kage med, så den blev jeg nødt til at spise jo, så det var første brud i min faste idag, haha :D






 Jeg gik ind til Alice i deichmann.






 Jeg fandt de her virkelig fine sko til kun 149, da de var blevet sat ned.


 Da Alice havde fundet nogle sko, tog vi et smut i genbrugsbutikken.




'



 Hahah, jeg prøvede en kjole på, der lignede en kæmpe gave.

 Jeg købe den dog ikke..








Jeg fik dog købt en anden kjole, den viser jeg imorgen, for den ligger oppe på mit værelse, og lige nu gider jeg  ikke lige at hente den.



Og så tog vi hjem. 







 Min lille Stribe ventede på mig.


 Jeg fik lånt nr 2 bog af den bog jeg havde læst færdig i sidste uge.
'






















I harzen fik jeg købt shampoo, som altid :) 


 Og en bog på tysk.




Så fodrede jeg kattene.




 Og gik i bad.




 Jeg fik også købt mig(købt i danmark) et cover, man kan se igennem, da jeg gerne vil lave et par diys med dem..

 Sådan her ser det ud på.

 Det her æblejuice er seriøst det bedste der findes.

Det er købt i rewe i  harzen i tyskland, så det ville tage over 4 timer for os at købe det..øv..det smager virkelig godt.





 Med isterninger det det yummy.




 Hvis i er interesserede i en side hvor i kan købe bluser, og samtidig støtte truede elefanter, så er denne side lige jer.

Jeg har dog ikke købt noget derinde endnu, måske gør jeg en dag, når jeg tjener lidt flere penge, for det er ikke så billigt, men det går til noget godt.




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar