fredag den 31. juli 2015

Hyggelig seddel-Torsdag den 30 juli 2015.

Igår da mig og min far var på biltema, fik jeg købt noget maling til mit værelse, da jeg gerne vil male vindueskarmen hvid.




Nogle gange når det regner, så elsker jeg at ligge og lytte til regnen, og bare tænke på alt muligt mærkeligt.

Der er ikke noget der er mere afslappet end at lytte til regn, når man er træt og skal til at sove.















Jeg lå og tænkte og lyttede i rigtig lang tid.

Jeg læste dog også lidt i min bog, så derfor blev klokken så mange.) 


Jeg fandt ud af at jeg kunne sove i 5 timer og 9 minutter.
Jeg stod så op kl 10:34.

Jeg leder efter et par bukser, der er magen til dem jeg havde på igår..da det er mine ynglingsbukser, og vil meget gerne have 1-2 stykker mere af dem, hvis nu det ene par er til vask osv.
Åååårh, mor havde lavet en rigtig hyggelig seddel til mig, Ida og Idas veninde.

Der står

Hej piche(piche er pige på sønderjysk)
Der er lidt melon? cacao til hugge i det regnvejr(der er flødeskumspray i køleskabet)
Ses i eftermiddag.

Der er juice i udestuen til morgenmaden.








 Krøller.


















'


Det regner IGEN???--det er sommerferie..det skal jo ikke regne, men solen skal skinne og der skal være badevejr.


Hhahahaha, omg, søg på dette navn.
Han er vandvittig sjov..sys dog den anden overdriver lidt.

Men søg hellere på det, for så forstår i det.

Jeg elsker siden.




Hahaha..ben(til højre) laver pranks med Elliot(ham til venstre)...de laver også pranks sammen.
Han har også snapchat.



Hahaha, jeg sad lidt og så  på siden og deres pranks..they got me, cause i laughed so hard.










De har også instagram.


















Jeg satte lidt vand over, da jeg lige kunne nå at lukke hestene ud, så vandet var færdigt, når jeg kom ind igen.

Vejret var lidt bedre, så de kunne lige komme ud og strække benene.












Jeg puttede resterne af pommes fritesne fra i går i ovnen, da jeg blev lidt sulten, og jeg er ikke så glad for madspild, så derfor varmede jeg dem dagen efter.



Og de kom da også tilbage i den originale "kasse", så det virkedelidt virkeligt.

Hygge nygge...det ser måske lidt ulækkert ud, men det var ret lækkert.












Jeg satte mig til at se en film.







Filmen hedder bare Alexander.

Jeg så den på

http://sefilm.net/

Husk og skriv net bagved istedet for dk, for jeg har oplevet at komme et lidt forkert sted hen, ved at skrive det..
Hahah..

Det var en rigtig god film.


Bagefter satte jeg mig til at se boyhood,men den varede 2 timer, og jeg tror jeg så 30 minutter af den,.så jeg sys ikke den var så god,...måske ser jeg den færdig en anden dag,,men hmm, den var lidt kedelig.
Jeg fik smagt min is, med jordbærsmag..den var god, men ikke min ynglings.






Omg, SE DEN HER FILM..the best of me....den er SÅÅÅÅ god...den er romantisk, så hvis man er til romantiske film, så se den


Men eg advarer jer, i kommertil at græde..og føle jer følelsesmæssige..
Hháaha...jeg prøvede at holde tårene inde..Men jeg vil mega gerne se den igen en dag.
Derefter gik jeg ud og lukkede hestene ind.
























Fodrede kattene. 





Og så gik jeg mig en tur.











Det blæste lidt. 

















Jeg så en kat.

Årh, jeg bliver så nervøs når jeg ser en kat der går ude vejen..årh..de ved jo ikke helt, hvordan de skal agere i trafikken.





Jeg fandt nogle smukke blomster som jeg jo plukkede.












Jeg gik ind på kirkegården, for at lægge blomsterne hos min farfar. 

Jeg er faktisk ikke så glad for kirkegårde, jeg bliver ret trist, og bange på en underlig måde.

Jeg føler mig ikke særlig tryk der, især når jeg er alene.

Men det der overvinder mig, og får mig derind er jo selvfølgelig at besøge min farfar igen.




Jeg kan heller ikke særlig godt lide at tage billeder på en kirkegård, det er jo noget meget privat..










Så gik jeg hjemad igen. 








Jeg fortsatte med at se filmen the best of me færdig. 








Der kom en film i tvet der hedder little children, den så jeg, og den var faktisk ret god.








Hhahahha, omg, hvad fandern tænkte jeg da jeg skrev dette på facebook??

Men det er også 6 år siden, så der var jeg ikke så voksen haha.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar