onsdag den 24. august 2016

Velkommen til girafland-lørdag den 13 august 2016.

 Det er virkelig flot..og så er det bare lavet ud ad aviser og tegninger..rigtig kreativt.
Det er sådan et maler, man sagtens kan have hængende i stuen.
 Ej, hvor er det fint.
Hvis jeg skulle vælge en frisure, så skulle det være pikachu (den gule) eller Eevee (den brune.)
 HhHAHAH..Ja, det kan man også..Det er der jo sikkert nogle der hedder.

Da jeg læste det, så sang jeg det faktisk inde i mit hovede..for man kender sangen, og så er det bare ren refleks.
Meget flot design..men jeg ville tro at de store palietter vil falde af grundet størrelsen.


Her til morges sad jeg og baksede med at bestille medlemsskab i fitness centeret.
De har jo gratis oprettelse, indtil den 15 august.

Jeg fik bestilt, men de sagde at der var sket en fejl på siden..så jeg bestilte da bare igen..Det gjorde jeg så 4 gange..til sidst indså jeg, da jeg kiggede på min sydbank-netbank, at den rent faktisk var gået ind..hele 4 gange..OMG..og jeg vidste jo ikke hvordan jeg skulle afbestille det..for pengene var ikke gået ind endnu..fordi det jo er en lørdag, og pengene går først ind på hverdage.


 Lidt efter tænkte jeg ikke å meget over det, så jeg hoppede i idrætstøjet.










Ja..jeg havde sat og bøvlet med det der fitness-bestilling hele morgenen..så vi kom ret sent afsted til fitness idag. 


 Jeg plejer at tage 30 minutter på løbebåndet.
Jeg presser ikke mig selv, men tager det som det kommer..jeg løber når jeg vil, og går når jeg vil.

Jeg kan dog godt finde på at sige at nu skal jeg løbe hver 5 minut eller hvert 10 minut, og ligeledes gå.


Derefter går jeg op i cirkeltrænings-rummet og tager maskine 1, indtil jeg er ved den sidste maskine.

der tager jeg maskinerne til jeg ikke gider mere. 








Jeg er der for det meste i 2 timer.

Da klokken blev omkring de 15:40 ville mig, Ida og Alice ikke være i fitness-centeret mere, så vi gik udenfor.









Vi skulle da lige ind i Lidl og lede efter cookies. 

 Der var dog ikke flere cookies..de er ret populære blandt folket...sååå det var ærgeligt.

Jeg fik da købt en af mine ynglings drikkeyoghurter.


Nu gik turen til føtex..bare for at kigge. 





 Jeg skulle bare liiiige prøve nogle fine sandaler..uden på mine sokker..fordi jeg bare er såå fashion.



 Jeg købte dem dog ikke.




 Det sidste sted vi skulle handle, var jo i rema 1000.


Og så var det hjemad. 








Da vi kom hjem, skulle basserne udenfor. 




















Harald var lige lidt sexet i sin måde at strække ud på:)..hahahah..






Så skulle han også lige skide igen...for 117 gang..

Igen?..han laver ikke andet..ej, det er nu meget sødt. 
  


 Jeg lå bare og fladede ud på jorden.









 Ja..det er jo hyggeligt at flade ud på den beskidte bakteriefyldte jord..og ved i hvad..jord er ikke spor farligt..Nu til dags er folk sååå bange for at blive beskidte og få jord på sig..det var man ikke før..og det er så ærgeligt....det er sjovt at være ude i naturen,..og at lave ting udenfor sammen med andre.


Vasketøjet fik jeg også lige op til tørre. 

 Harald er nærmest fast inventar.




Nu skulle de æblespisende heste ind til deres mad.


Kattene er dygtige til at sidde og vente på at jeg får hestene lukket ind og striglet dem, hvis der er behov for det.

De er velopdragede.

 I kan sikkert gætte jer til hvad der skete efter dette "romantiske" kys mellem kattene?..yup..Minnie gav stakkels Harald en flad...men det er sååå sjovt.




 Stribe kom og fik sin mad lidt senere idag.

Vi fik en spontan ide, med at tage ud og køre en lille tur i mors nye bil.



Vi kørte  bare på små veje, hyggelige veje og kendte veje.






Vi kørte ned til en strand, vi aldrig har været på før...men den var da meget hyggelig.
Og aftenssolen var på vej ned, så den var rigtig flot og se på.







  
Ved 21:40-tiden var vi atter hjemme igen.



Jeg fandt lige lidt flere billeder fra sommerferien.
 









Video skal ind nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar