onsdag den 3. august 2016

Trampolinen-Fredag den 29 juli 2016.

En af dem jeg ser på youtube Rhiannon ashley, der har youtubekanalen fashionrocksmysocks har fået deres første baby, wuuuuuhuuu..det er en lille pige der skal hedde Delilah.

Douglas er faderen, derfor der ikke står hendes navn men douglas.

Der var kommet en pakke til mig med posten.

Det var nemlig mit Justin Bieber purpose tour 2016 iphone cover.
Jeg skal jo til hans koncert den 2 oktober i år!!:-)

Det er min første koncert med ham, og jeg glæder mig, så meget.




Jeg fik lavet noget havregrød til mig selv.
Det er faktisk noget rigtig godt slags morgenmad, for det mætter og det er sundt.

Idag var jeg heldigvis ikke så træt som i går.







Jeg satte mig hen for at lave blog.
Alene...troede jeg..
For pludselig satte Alice sig ved bordet.
Så kom Ida og satte sig ved bordet.
Dernæst mor og far.
De sad alle sammen og spiste og snakkede...

Jeg tænkte bare what the fuck..

For de plejer aldrig at sætte sig hen til bordet når jeg skriver blog.
Jeg havde rigtig tænkt at nu skulle jeg bare give den gas og få skrevet det jeg skulle have indhentet..for idag havde jeg faktisk masser af tid.

Ja..kagen er allerede på bordet, så går de ikke foreløbigt..

Det er derfor jeg gerne vil have net på mit værelse...jeg kan ikke rigtig være på internettet andre steder..
Jeg er ikke så glad for at folk ser med imens jeg skriver blog..så kan jeg bedre lide at folk ser den når indlægget er færdigt..så derfor pakkede jeg computeren sammen og spiste kage med  dem.
Jeg ville have noget rugbrød med spegepølse og hårdkogt æg.
Min mor havde lavet hårdkogt æg..derfor.
Men efter at mor, Ida og Alice er begyndt på deres vegetar-ting ting, så er køleskabet fuldstændig tomt, og der er bare ikke mad der passer til en ikke-vegetar mere..sååå jeg åbnede køleskabet og lukkede det igen..det gør jeg tit, og ender det med at at jeg ikke gider at have noget alligevel.


Min mor havde jo bagt sit franskbrød.

 Der var hamburgerryg,,,men det kan jeg ikke lide..

Men jeg ville bare så gerne have hårdkogt æg, så jeg spiste brød uden smør, for det har jeg jo ikke spist siden 2010..med æg på...
Vores post har altid lagt posten her på vores bord.
Og jeg kan se at den der pakke har mit navn på..uuuhhh:)
Og i den pakke var der nogle seje falske piercinger/øreringe.
 De skal så sidde på toppen af dit øre.



 Mig og Ida bestemte os for at nu skulle trampolinen altså op..så den begyndte vi at sætte op.

 Et par minutter senere havde vi fået den samlet og sat op.

l

Jeg elsker når solen skinner og man sidder på trampolinen, for det føles så varmt og dejligt.

Jeg har lidt spindelvæv på mig, for vores trampolin ligger i vores gamle legehus hele vinteren  og
samler støv.:)

Til kaffen fik vi wienerbrød:-)¨
Det smager jo godt.

Lidt senere skulle Ida og mor ud og handle.
Alice ville til Sønderborg og aflevere en bog på biblioteket og min far skulle hen og hente en del til en bil.

Så jeg bev kind a efterladt alene hjemme..haha ;)


Så blev det mig der skulle passe vores udlejnings-telefon hvis folk ringede om værelser.



Så gik jeg da bare ud til hestene, lukkede dem ud og snakkede lidt med dem. 


 




Og vaskede lidt mere tøj. 



  



 Til aftensmaden skulle vi have kartofler, så jeg gik ud og gravede kartofler ud.  


Kattene fulgte interesserede med.



Yup myrerne var der også.

Lidt efter kunne hestene komme ind.





Aftensmad:)


Da vi havde fået aftensmad fik kattene deres mad.
Stribe kom senere :) 










   Jeg skulle da lige ud og hoppe på trampolin igen.




  







  


Hahah..jeg afprøvede den der frø-ting på min far..hehe..det var da lidt sjovt.


Om aftenen sad vi og så 22 jump streetog spiste popcorn. 



 
   


'




    
Efter 22 jump street sad vi og så på en youtube kanal vi alle sammen følger med..nemlig clothesencounters.
Kanalen startede med 2 personer..Sarah og Jenn, men så skulle Sarah vidst studere og kunne ikke være med på youtubekanalen mere, så Jenn førte den videre.

Vi sad så og så deres gamle videoer hvor de begge var med.


























Hhaha..jeg ved ikke om i nogensinde har set den her video, men det er en lille dreng der danser og synger MEGA sjovt.


 

Nu er han så blevet ældre, og har stadig en youtubekanal.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar