mandag den 22. august 2016

En træt dag-Fredag den 12 august 2016.

Enkelt og fint..det passer nok rigtig godt til et bryllup.
Hahaha...jaaaaaa...I have experienced that too often..hahah
Den tanke vil man nok altid have, ligemeget hvad der sker med den person man engang kunne lide, eller stadig kan lide..som man dog ikke kan få..
Haha..katte er jo deres egne herrer...såååå..dem skal man ikke fortælle hvad de skal gøre eller sige.

Her i nat havde jeg sovet forfærdeligt, fordi jeg nærmest havde lagt og grædt mig søvn..fordi jeg er så frustreret omkring hvad jeg vil..Vil jeg forsøge VUC igen?..vil jeg fortsætte med at søge et job..vil jeg stadig på Hansenberg...vil jeg overhovedet uddanne mig til veterinærsygeplejerske...

EN TING ved jeg..jeg vil MEGET GERNE arbejde med dyr, natur og planter..

Jeg sover for det meste altid rigtig godt, og har aldrig dårlige søvn-rutiner....såååå denne morgen var jeg temmelig træt og mit ansigt føltes opsvulmet og tykt.

Det gode var at jeg skulle på kattehjemmet, som jeg holder meget af...sååå det var da en god ting.




Jeg følte mig bare sååå forfærdelig træt. 




Så var jeg i Sønderborg.
Jeg er bare træt af at jeg ikke har noget at lave arbejds-og studerings-mæssigt.
Jeg har ALTID Haft noget at skulle forholde mig til..Altid været hårdtarbejdende..det pisser mig af at det skal være så svært at finde et job..har søgt overalt nærmest..men det er ubegrænset når man ikke har bil..
Jeg er neldt ind i over 12 vikar-berauer..men der er intet fordi man er så ung..

Jeg elsker at komme ud og lave noget..hader at sidde stille ret længe ad gangen.

















Ankommet til kattehjemmet.
Ariel hyggede sig i sin kurv, og var lige så træt som mig.




Der var også lidt kærlig brydekamp fra morgenstunden af :)


Eliot ligger altid og stirrer på en--så er der ihvertfald en der holder øje med mig. 



Jeg skulle gøre rent i pav 2 idag.





Jeg var lige inde og hilse kort på kattene i pav 3.
Det er jo min afdeling når jeg har vagt..så det er selvfølgelig den afdeling man foretrækker.


Kl 13:20 gik jeg hen mod busstationen. 


Jeg skulle hjem og have ringet til en masse mennesker inden de lukkede for telefonopkald.
Jeg skulle have ringet til VUC..et par virksomheder og til kattehjems-kollegaerne.
Det er jo fredag, og der holder firmaer og virksomheder ikke telefontiderne åbnet så længe...det er jo weekend..

 


















Omg..bussen kørte 25 over et eller andet....jeg kom derhen 24 over det den kørte på....og så kørte den fandme fra mig....
Denne dag er bare en af de dage, hvor ting ikke gå efter ens hovede..



Hvilken frihed når jeg får kørekort..
Og så gik jeg hjem.






Så var jeg hjemme igen. 

Hestene kom ud.


Jeg elsker at løbe rundt sammen med dem på marken, for de løber efter en og væk fra en.
Man kan se at de nyder at spise græs, kaste med hovedet og løbe rundt.

   


Jeg tog mig et dejligt bad..lige hvad jeg trængte til.


Der var kommet en pakke til mig. 

Det var et fint lille cover til min iphone 6.
Det er en af teksterne til en Justin Bieber sang.
Sangen teksten er fra hedder fall.


Der var heldigvis IKKE kattesyge på kattehjemmet alligevel.

En af de grå killinger, som var såå små, er nemlig fundet død;(..de fik den obduceret fordi de havde mistanke om kattesyge, hvor der er 90 % dødelighed ved små og svage katte.

Rip lille xenia...

(den lille killing på billedet er dog xander som er broderen til Xenia, og han lever heldigvis.)
 Men lille Xenia er desværre ikke her mere:/




Jeg gik bare og sprittede fingre konstant på kattehjemmet idag.., efter at have været i pav 3..da jeg kom hjem gik jeg direkte i bad, og vaskede mit tøj i vaskemaskinen..

Også da jeg kom hjem..lidt mere sprit til hænderne..




  





Jeg fik lavet lidt blog. 




Lidt efter ville mig, Ida og Alice afsted til fitness. 



Imens jeg ventede, på at vi skulle køre, så kunne jeg da lige affyre en lille sang....ahhahaha:)..
 






Afsted afsted. 



Da vi var færdige med at træne, smuttede vi lige ind på lidl, da jeg ville lede efter en af deres cookies..de er sååå gode.

Men de havde desværre ikke flere..jeg kigger altid efter dem når jeg er i Lidl.
Istedet fik jeg købt is, der minder mig om ferierne i mormor og bedstes gamle hus, da vi var mindre.
Og en MASSE ærter..fordi jeg elsker ærter, og ikke kan få for mange af dem.

Jeg håber SÅ meget at jeg snart finder en løsning..for jeg gider ærlig talt ikke mere..

Jeg har godt nok ikke kedet mig, for jeg er god til at finde på ting at lave, og det hælper også en del, når man bor på landet, for der er der altid masser der skal laves...sååå jeg har måske kun haft 3-4 dage, hvor jeg har kedet mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar