fredag den 5. august 2016

Tuder over denne film-Mandag den 1 august 2016.

Farven er måske lidt for grøn til at jeg ville vælge den, men ellers passer den guld farve da fint ind.
Jeg forstår ikke rigtig hvad og hvorfor man skal overleve en bøj,e, flipflapper, bælter og fluesmækkere.
Måske hvornår de kom ud på markedet eller, om man nogensinde har haft nogle af de ting.
Jeg har haft alle tingene, og har da også stadig en del af de ting på billedet.
Hhah..den ville jeg da gerne fange den der.
Eller kunne det være mega sjovt at få en ven eller ens eget ansigt ind i en af pokemonerne, og kalde den et sjovt navn.
Uh, ja..jeg tror ikke det er så smart at lægge en kat ned under en rulletrappe eller bare i det hele taget røre ved en rulletrappe, når en kat har sat under en.
Det er dog ret sjældent at der er en kat der sætter sig under en rulletrappe..haha..


Idag skulle jeg på kattehjemmet.
For jeg fik jo ikke jobbet hos avl og opformeringsbesætningen pga smittefare mellem arbejdet og min fars arbejde..

Så jeg havde ikke sidste vagt på kattehjemmet alligevel.
Afsted afsted.








 Haha..det er  da genialt at der er et Harry Potter filter på snapchat nu.


Jeg elsker når buschaufføren har radioen tændt, så passagererne i bussen også kan høre med.

Det syntes jeg er rigtig hyggeligt.
Hvis man ikke gider at høre på det kan man jo bare tage høretelefoner i, eller lukke ørerne.  

Så var jeg ankommet til Sønderborg.





Jeg glædede mig altså til at se alle igen, og vide at det altså ikke var min sidste vagt alligevel,
Så var jeg på kattehjemmet igen.
Lige nu er der en smule sygdom i den afdeling jeg plejer at være i, som er pav 3.
Derfor skal dem fra bestyrelsen tage vagterne derinde, indtil sygdommen er under kontrol.
Derfor skal jeg fra nu af tage vagterne i pav 1 og 2.
Jeg indrømmer gerne at pav 3 er min ynglingsafdeling, så jeg syntes det er ret trist at jeg skal være i de andre afdelinger.
Men nu må vi se..jeg glæder mig ihvertfald ret meget til at jeg skal tilbage i pav 3 igen.
Lille Hannibal.

Så kan jeg snakke med lille Ariel, for hun er nemlig i pav 1.

Og Kurt.






Jeg var da også lige inde i pav 3 og hilse på de katte jeg plejer at have vagt ved.

Desværre var de 3 af killingerne der var blevet aflivet pga de havde en kattesygdom, og de var meget svage.



Det var 3 af mine ynglingskillinger.
Det er altid så trist når nogen, ligemeget hvem og hvad skal forlade livet.
Den ene killing var min absolut ynglings..lille Nelson..:/
 Det gør mig virkelig ked af det at den ikke er her mere, og at jeg ikke fik sagt farvel til den.

Den anden killing er Nalle(den med sort i hovedet)
Den tredje killing er Neiko(jeg har ikke lige et billede af den her..kun længere tilbage på min blog..men han lignede Nalle)

l
Da kl blev 13:00 var jeg færdig og kunne tage hjem.







Jeg skulle vente på bussen, så jeg gik ind og læste lidt i blade. 







Jeg skulle vente til kl 13:50. 

Jeg vil rigtig gerne ud og vandre en dag, og der var faktisk en guide til at vandre i bladet idag...det var ret spændende.


Da det snart var tid til at bussen skulle køre, gik jeg derned, så jeg kunne få en god plads.






Og gik hjemad. 







 Det regnede og regnede.
Jeg syntes ikke at man kan stole på vejret her i år, for det regner nærmest hele tiden. 
Det ene øjeblik er der godt vejr og det andet øjeblik er vejret dårligt.








Hestene var glade for at komme ud idag.


















  






Det var denne lille mand vidst også:) 





Han skider flere gange om dagen end almindelige mennesker....:P
Jeg fik skiftet vandet ved hestene.















Jeg fik vasket en omgang tøj.



 Yup...imorgen går turen til København.
Alice skal til Patti Schmidt koncert og mig og Ida skal bare med, da hun ikke må tage til københavn alene.

Da de havde været ude i 2-3 timer kom de ind igen.









Kattene ved at de skal have mad, efter at hestene er kommet ind, så de venter pænt på at de kan følge med mig over til gårdspladsen, så de kan få deres mad.







Tøjet blev hængt op til tørre. 




Senere på dagen tog mig, Ida og far til Elgiganten for at købe en router, så vi kan få net på vores værelser ovenpå. 












Da vi havde fået købt routeren skulle far lige i Jem og fix.
Vi ventede i bilen. 

For vi ville nemlig lige over og kigge på Loop fitness, da mig, Ida og Alice i lang tid, har snakket om at begynde til fitness sammen, så vi kan blive sundere og  stærkere i arme, ben og muskler.
Da vi havde kigget lidt på Loop, gik vi hen og ventede på nogle stole udenfor Jem og fix.



Da far var kommet ud ad Jem og fix, skulle vi da lige ind og handle på Bilka. 


Mig og Ida ville nemlig gerne have nogle sandwich- brød og lidt mad til på turen til København.












Hjemad igen efter indkøbsturen i Sønderborg. 

Jeg havde fået købt nektariner, som jeg elsker at spise på denne årstid.

Jeg syntes disse juices så interessante ud, så dem skulle jeg da også lige hive med hjemad i kurven.



Hjemme igen kl 19:00. 



 Jeg har i lang tid gerne villet se Hachiko, som er en virkelig film.¨
Filmens handling er sket i virkeligheden. 





















Den var SÅÅ godt lavet og føltes virkelig.

Jeg nærmest eksploderede ud i tårer hvert 10 minut. 
Den var så livsbekræftende, og jeg har ikke set noget lignende før.

Hvis man skal se den, så hav papir og tudekiks klar..
 Jeg græder normalt ALDRIG over film ....men....denne....her...fik mig til at tude hele tiden..


Nu er det en virkelig hændelse..så jeg afslører egentlig ikke noget i filmen..som sådan.

Men denne hund er den RIGTIGE hund, som løb sin ejer i møde hver dag.
Og da det her kom til sidst i filmen..ja, så tudbrølede jeg igen..Det gik on and off...tude..ikke tude..pis, så kom der noget rørende igen..tude..ikke tude..åh..det var sørgeligt, så tuder man lige lidt igen.









j

Ingen kommentarer:

Send en kommentar