onsdag den 24. august 2016

Hjemmelavede stearinlys-Søndag den 14 august 2016.

Jeg elsker jo langt hår...det her er virkelig flot i farverne.

Babyer er SÅ søde..man kan ikke lade være med at smelte.
Jeg glæder mig så meget til jeg en dag forhåbentlig får børn.

Det er faktisk helt rigtigt.
Hvis man får en god nyhed om morgenen eller der sker noget godt, så er man automatisk glad hele dagen.
Hvis man får en dårlig nyhed, eller hvis der pludselig sker noget dårligt om morgenen,..så er  man galhovedet hele eller halvdelen af dagen.
Jeg elsker hårfarven, længden og frisuren.
Jeg ville virkelig ønske at jeg havde langt hår..det gør mig trist at mit hår ikke er langt.

Kjolen og halskæden er også vidunderlig smuk.



Hele min morgen gik med at læse teori og teste teoriprøver.

Jeg syntes egentlig at det går meget fint.
 Jeg fandt en rigtig god side til øvning af teori.

















 Lige pludselig blev jeg bare træt af at mit hår så slidt ud...sssååååå jeg klippede lige lidt af...


Jeg har undersøgt på nettet om hvordan man gør, bare så jeg ikke gør det forkert.

 Men det er da stadig langt.



  



Såå jeg er tilfreds med klipningen.


Da jeg følte jeg havde øvet teori i flere timer, gik jeg udenfor og så til kattene og fik hestene ind.

Fordi det pludselig begyndte at regne ret voldsomt..ja..det er jo den danske sommer.

 Fordi at det havde regnet og de var helt gennemblødte, så skulle de lige have striglet alt det vand af dem, så de tørrede hurtigere.

Det er heller ikke så rart at stå med våd pels i lang tid.

Der skulle da også lige tages selfier..Pinkey var bare mindre begejstret over mine selfier, end jeg var...:-)

 Minnie..ja..hun er sgu en sød lille skør kat:)
Harald..han er også en sød og skør lille kat:)

Kattene fik deres mad.

   



Hvert år har vi over 10 træer der får blommer og mirabeller på..men det går såå hurtogt..så er de ikke modne nok, og så er der modne nok,,til at de efter en uge er faldet af træerne og ikke kan plukkes mere.





 Jeg har jo i lang tid gerne villet lave hjemmelavet lys, så det gik jeg igang med.

Jeg fik samlet alle de rester af stearin vi havde, og så gik jeg ellers bare igang. 


Jeg fik smeltet i de forskellige farver.





Midt i det hele skulle vi have aftensmad...såååå det måtte jo overholdes.
Vi skulle have tarteletter, som er min livret.

Mor, Ida og Alices er jo vegetarisk..det så lidt underligt ud...men de sagde at det smagte godt. 


 Mig og far skulle bare have det normale fyld med hønsekylling.
Efter maden lavede jeg videre på mit spændende projekt med lys.



 Jeg brugte nærmest alt det jeg kunne komme i tanke om, som kunne holde vægen oppe.

Jeg følte mig rigtig produktiv og jeg var ret tilfreds med det jeg fik lavet.


 Derefter satte jeg mig udenfor på trappen for at høre musik og snakke lidt med kattene.




   








 









Minnie var bare klar på en masse selfies. 















Ingen kommentarer:

Send en kommentar