onsdag den 3. august 2016

Læsning på græsset-Torsdag den 28 juli 2016.

 Hvordan kan man se så godt ud?..altså jeg spørger bare?:)..haha..
 Jeg er SÅÅ glad for at jeg ikke voksede op med teknologi..den dag i dag når jeg ser små børn ned til 8-9-års alderen med en iphone i hånden..åh, det er forfærdeligt..utrolig trist.
Små børn der beder om at spille på en ipad istedet for at lave puzzlespil og lege med legetøj..jeg bliver trist over at tænke på at man vil have indført ipads i børneinstutioner..nej tak..

Jeg fik min første mobil da jeg var 13 år, og min første computer da jeg blev konfirmeret som 14-årig.

Når jeg får børn, så får de deres første mobil som 12-13-årig tror jeg og deres første computer til deres konfirmation.
Hvis de vil have en mobil ëller en computer før, så må de selv spare op til en.,,ellers giver jeg gerne en til dem.
Jeg vil derfor have en dele-computer, så de også kan spille lidt på den.
Hahah..om aftenen når man skal tage alt det gøjl af, så bliver man rimelig sort under øjnene, og det kan være ret irriterende...ja.
Jeg har dog ikke et problem med at gå uden makeup..det er jo bare sådan man er skabt.
Haha..når jeg er alene hjemme, så kan jeg godt finde på at danse underlige danse..øhmm..men det gør jeg jo også selv om jeg ikke er alene hjemme.

  

Her til morges var jeg træt, og ikke bare træt, men MEGA træt..jeg satte mig udenfor på bænken og bare sad der og sad.






Jeg nød solen. 




Da jeg havde sat og nydt solen gik jeg ud for at lukke hestene ud, så de også kunne nyde det gode vejr. 

















Jeg sad og så youtube.





Ida lå udenfor og læste, så jeg lagde mig ud til hende og læste i min bog. 








Der hvor jeg muligvis skulle have job hos, de ringede til mig, og sagde at det desværre ikke gik, fordi at min far arbejder med grise i en almindelig svinebesætning og jeg skulle arbejde i en avls-og opformeringsbesætning.
De går højt op i renlighed og hygiejne, så derfor fik jeg ikke jobbet.
Han sagde at jeg ville 100% få jobbet, hvis ikke min far arbejdede med grise eller hvis jeg ikke boede hjemme...pga smittefare.

Jeg forstår det 110%, og jeg ville ikke kunne bære, hvis jeg kørte det hele i sink, pga en smitte fra min fars stald.



Det er selvfølgelig også virkelig trist, fordi jeg nærmest er ved at være desperat efter et job nu.
Så gik jeg op og læste videre igen.






 








 Et par timer senere kom Pinkey og Bruno ind..
Jeg har faktisk ikke lavet særlig meget idag..jeg var for træt.















Minnie havde fanget en fugl, som hun legede rundt med og jeg roste hende selvfølgelig for den gode jæger hun er. 

Derefter fik de mad.

Det er faktisk hende her, som Alice skal se en koncert med den 2 august.


Min mor er sådan en der køber en plante, men så når hun kommer hjem med planten, så gider hun ikke at plante den, så den står bare og dør.

Derfor gik jeg igang med at plante 2 planter, som faktisk var døende.
Ja, den ser sgu ikke for godt ud.
Jeg fik fat i noget plantejord.
Og en skovl og så gik jeg da bare igang.


Til aftensmaden fik vi igen risotto.
Jeg udspurgte Ida 5000 gange om hun havde puttet rosenkål i, for jeg brækker mig literally..
Det havde hun ikke, så jeg kunne sagtens spise det.


Imens jeg sad og lavede blog, så opdaterede jeg lige min mobil. 



Ida og Alice så Sherlock og jeg så youtube. 

Derefter så vi game of thrones.
Hvis man søger på topvillas, så kommer man ind på en hjemmeside der tilbyder KÆMPE STORE villaer som man kan leje for et par dage, eller uger.
De er sindsyg dyre, men sindsyg fede.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar