søndag den 14. august 2016

At efterligne en gås.Søndag den 7 august 2016.

Uh, de skinner jo helt..ej, det er flot.
Farven er bare ret kraftig og rød.
Der er intet bedre end de sommerfugle der kommer i ens mave, når ens crush smiler til en..hold da op..
Eller sætter sig ved siden af dig i klassen..men det er heller ikke så godt..for man er bange for at dø af for lidt luft..hahah..
Yup, that has happened to me..Det er ikke en rar følelse, men man er jo også lykkelig på hans vejene, fordi han er lykkelig..Det eneste man vil er bare at han/hun/dem/de er glade og har det godt,.så kan alt andet være ligegyldigt.
Wauw....det er altså helt igennem smukt.
SÅ flot.

Vi startede dagen med morgenmad.
Rundstykker og pumbler.


-










Fordi jeg ville have hestene ud i det gode vejr og slå græs idag.

Såååå jeg gik ud og startede græsslåmaskinen og klippede græs. 



  


Hestene hyggede. 











Det er faktisk lige meget om man har noget i sit hår, eller løst hår, så angriber grenene altid dit hår.








Der er da også tid til pauser med den lille skid Harald.

 Efter de 2  timer var jeg færdig og fik parkeret græsslåmaskinene inde i værkstedetParat til rengøring og oliering. 

Det var så perfekt at regnen lige begyndte at sile ned, da jeg var færdig med at slå græsset, og ikke lige imens jeg var igang med det.


 Så ville Minnie lige have lidt opmærksomhed. 

   



Det skulle hun da også have, for hun er jo så sød:)
Lidt senere fik de deres mad. 


Til aftensmaden fik vi hjemmelavet pizza.

Hvilket jo er lækkert..men det er ikke en helt almindelig pizza.
Den er nemlig vegansk lavet og på den ene side er de kedelige grønsager og på den anden side er der lækkert skinke...såå hvilken side skal man mon vælge?

Jeg vil mega gerne se page four spille en koncert.
De kommer nemlig til sønderborg i august eller oktober..MEN der er bare ingen af dem jeg kender der er interesserede i dem, og de vil ikke give 150 kr for en koncert med dem...så det er trist.

Jeg kunne selvfølgelig bare tage afsted selv...MEN det har jeg ikke lyst til og det er sjovest at have en at dele det med.
Der var lige lidt autografer der.
Ida sad i sofaen og så tv og kiggede på sin mobil.
Jeg satte mig å¨ved siden af hende og så på hvad hun så...det var et ganske underligt program..hahah..


 



Hestene kom ind til deres mad igen.

Ved 20:30-tiden gik mig, Ida og Alice os en lille tur.



Min mor havde lave en fletning i mit hår..det blev faktisk rigtig godt.
Jeg elsker at få lavet frisurer i håret..især når det er  ens mor der gør det;)
d










Sådan en tur går bare med snak hele vejen.
Det er rigtig rigtig hyggeligt. 



   

I vores by har vi en fodboldstadion, hvor man kan spille fodbold.
Vi har været dernede et par gange..men vi har aldrig været nede ved selve tennisbanerne, så der ville vi lige gå ned for at se og udforske.



Og så gik vi derefter ned til fodboldbanerne. 



Det er så underligt med det der falske græs.
Det er helt stift og koldt, og det dufter nærmest ikke..jeg foretrækker nu ægte græs. 

Det er jo bare plastik.







Da vi havde været lidt på fodbodbanerne og fået udforsket dem lidt, gik vi hen for at udforske byens sø og så sad vi ellers bare og snakkede på bænken og lyttede til musik. 

Og kiggede på de søde ænder der svømmede rundt og stak deres numser op i luften.
Der var en af gæsne der kredsede rundt om os, og den var SÅÅÅÅÅ nuttet..den var virkleig sød.
Man havde virkelig lyst til at gå hen og løfte den op i luften og sige nuuurh..nusser pusser..

MEN man ved jo ikke hvordan de reagerer og nogen siger de er ret beskyttende og ikke er bange for at bide.








 Men æh, Ida..ja..hun prøvede på at efterligne gåsens gang.
Det var nu ret sjovt.











 Det blev lige en tur på lidt over en time.
Så det var da perfekt. 

Det er så trist at det er ved at blive hurtigere mørkt nu.
Jeg føler slet ikke at sommeren har været her endnu.
Altså der har da været varmt og solskin...Men det har ikke heeeelt føltes som sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar