fredag den 19. august 2016

Frustreret jobsøgning-Onsdag den 10 august 2016.

Jeg elsker glimmer..de er derfor super sine de negle her.

 Jeg har faktisk sagt, spurgt eller følt alle de her ting..men den der i wanna go home, siger jeg dog ikke så tit..når jeg er i skole, så tænker jeg ikke så meget over at jeg vil hjem.
Jeg kan godt lide at være i skole, og lære nye ting..såå..den bruger jeg ikke så ofte.
 Ja..det er nedern..
Heldigvis har jeg ikke prøvet det så tit.
Jeg har måske prøvet det en gang før..men altså det kommer jo også an på så mange ting..så så meget skal man heller ikke mogge over personerne.
Robbie Ammel..han er altså et lækkert skår.
OG..det er altså ikke bare fordi han er ret så trænet..for det kommer det overhovedet ikke an på.


Jeg fik jo købt en uges medlemsskab i fitness her igår..så her er det.  

MIT medlemskort.

 Jeg ved ikke om det nummer der er på bagsiden er privat...men ja..nu skjuler jeg det da lige.


Der blev lige sat en vask over. 

 Og de 2 muffins kom en tur udenfor.

 De er helt vilde med at gå helt nede bag på marken, for at spise brændenælder, og hvad der alt gemmer sig dernede.
Så står de i så højt græs, at man ikke kan se dem.
Hahah:)
 Yup..perfekt Bruno.






Hahah...typisk... 

Jeg skulle til et møde omkring tips til at finde et job..det var noget jeg selv havde valgt.
Jeg havde forberedt et par spørgsmål og nogle tips, jeg ville spørge dem om på Jobcenteret.
Det kunne jo være de kunne hjælpe mig til inspiration.
 Jeg fik et lift af Ida, da hun skulle til Sønderborg og lede efter virksomheder, hun eventuelt ville søge job i.

Alice ville bare gerne med til Sønderborg.

Hun arbejdede jo på Fjordhotellet i Augustenborg, men sagde op, da hun gerne ville prøve noget nyt, og have lidt flere udfordringer.




Da vi kom til Sønderborg parkerede vi tæt på busstationen.
De har sådan nogle træer som min mormor og bedste havde hjemme i deres have..vi elskede at stå og pille barken af de træer..så sådan nogle træer minder mig bare om deres have.

Nu bor de jo ikke der mere(min mormor bor i et mindre hus og min bedstefar gik desværre bort i 2004.) 


 Før mødet ville Ida og Alice lige ind og aktivere deres medlemskort.
De har nemlig også købt et måneds-medlemskort.
 Heheh...jeg fandt lige et par gode billeder på Idas mobil af mig.(jeg havde selvfølgelig fået lov til at kigge i hendes billeder, og sende dem til mig selv)

 Her er vi på ferien i Århus.
(Indlægget er jo ikke ude endnu..men prøver så meget at få tid til at lave det..)
 Også på ferien til Århus.
 Fætter og kusinetræffet.
 Engang i Gråsten..da jeg gik på landbrugsskole.
 Her gik jeg også på landbrugsskolen.
Ida til venstre..mig i midten..og Alice til højre.
I Århus.

Da kl var ved at være 13:00 gik jeg opad mod det sted jeg skulle til møde hos.



Og efter mødet skulle jeg mødes med min veninde i kvickley. 



SÅ gik turen ellers til fitness world, fordi vi gerne ville træne lidt. 

 Da vi havde trænet i ca 2 timer gik turen til Bilka.





Da vi havde handlet og set på alle sagerne, skulle jeg nå en bus, så vi sagde mojn, og jeg gik ned mod busstationen.








 Jeg nåede det lige og lige.






Da jeg stod af bussen, gik jeg hjemad.






 Hver gang jeg dufter gylle, så føler jeg overhovedet ikke ubehag eller væmmelse..jeg syntes overhovedet ikke det er klamt.

Jeg tænker bare sommer, og at nu skal markerne og jorden have lidt næring.
Jeg er jo opvokset på landet og med gtise..sååå det er bare hjemligt for mig.
 Så var jeg hjemme igen igen.

Ind  med Pinkey og Bruno.



Der blev lige smidt en vask over.

Hahah...det ser bare ud som om at det kun er mig der laver ALT hjemme på vores gård...hahah...

Jeg laver egentlig også ret meget..jeg hader når man ikke laver noget.

Jeg vil meget hellere ud og være i naturen, end at sidde foran et tv eller en computer..
Alt andet er lidt trist.
Jeg prøver at udnytte tiden hvor der er dejligt vejr og lyst til at være udenfor, og så når mørket falder på, så kan jeg se lidt tv eller være lidt på min computer.

Jeg tror faktisk det er derfor at jeg ikke laver så meget på bloggen om sommeren, for der er det jo længe lyst, og så når mørket falder på, og jeg skal til at lave et indlæg..jamen så er klokken alt for mange..så tid har jeg ikke så meget af.


 Og det der var vasket, kunne komme udenfor.



 OMG..jeg glæder mig SÅÅÅÅÅ meget til den nye sæson af bonderøven....KAN IKKE VENTE.




Kattene fik deres mad.
 (jeg tog godt nok det her screenshot tidligere på dagen..derfor er klokken lidt bagud end det forrige billede, hvor der var tidspunkt på)....Men men men men men..jeg vandt en pose chips i bilka-spillet.

Jeg er jo rimelig desperat efter at få et job..jeg syntes fandme det er svært..så når man endelig har fundet et man syntes passer til en, så ligger det helt i kolding, Åbenrå eller Vejle.

Det er ikke som sådan et problem..eller jo..for så skal jeg tage bussen, og hvis nu at bussen lander 1 time efter man skal starte, så kommer man for sent...eller hvis den lander lang tid før, så skal man virkelig tidlig op, eller stå og glane indtil arbejdet starter...derfor er det bare nemmest med en bil, og et kørekort.

Jeg har søgt SÅ ufattelig mange steder...jeg var så desperat at jeg søgte et job i Athen og på malorca..ved et callcenter, og jeg hader callcentre..jeg ville aldrig søge arbejde sådan et sted, for det interesserer mig bare ikke..


 Jeg skrev og skrev og skrev...
 Det gør mig frustreret at jeg ikke kan finde noget..
Jeg har så meget jeg kan give ud af, og de ting jeg laver, engagerer jeg mig i...ÅRH..det er SÅÅ fucking frustrerende.






vide iind nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar