mandag den 8. august 2016

Kører på glatbane-Torsdag den 4 august 2016.

Smukt i farverne, og rigtig fin længde på neglene også.
Det ved vi jo alle godt, ikke er rigtigt i de flestes tilfælde.
Det går vidst lidt for hurtigt i billedets tilfælde, haha :)

Hahah...jaaaaa...jeg elsker et godt "stræk".
Naturen for mig er den bedste medicin.
Man kan sidde og nyde den, gå en rask tur i naturen, udfolde sine evner omkring planter, eller bare sidde med familien og nyde en dejlig picnic.
Jeg er jo begyndt at lave havregrød om morgenen..de morgener jeg gider.
Til en person tager jeg en dl havregryn og en dl vand.
Når det er kogt sammen til en grød vælger jeg om jeg vil have en banan i eller, om den er fin som den er nu.
Hvis jeg vil have en banan i, moser jeg den og putter den med i.










Idag gik turen til Sønderborg, da jeg skulle hen og aflevere en bog på biblioteket og hente en.
OG PÅ GLATBANE!!:) Uhhh!!

Så jeg svang benene på cyklen og cyklede afsted til busstationen.


Jeg parkerede cyklen og ventede på bussen.






 Ved 11:00-tiden ankom jeg til Sønderborg, og gik lige hen til biblioteket. 





Det var et meget hurtigt ærinde, da jeg skulle mødes med en  anden kørelærer og 5 andre der også skulle køre på glatbane.

Jeg sad derfor og læste i den bog jeg skulle hente.








Der var et barn der bare skreg lungerne ud, da jeg sad og læste..jeg tror barnet havde fået et nej og var blevet ganske utilfreds.


 




Da det var tid til at gå op mod køreskolen gjorde jeg det. 











 Jeg kom alt alt for tidligt igen.
 Så er der jo ikke andet for at vente.

 Idag på glatbanen skulle vi hver vælge en bil(jeg fik nr 3)
Først viste kørelæren hvad vi skulle og forklarede hvad der skete hvis vi gjorde det og det.


 Det var faktisk ret sjovt at prøve.
På et tidspunkt begyndte det bare at storme ned i store stænger...
Heldigvis sad vi inde i en varm bil.


Det var bare lidt skræmmende på et tidspunkt da pigerne(vi var 3)skulle sætte sig ind på bagsædet, og hun kørte, trak i håndbremsen, så den skred rundt, og derefter skulle hun så rætte bilen op igen..det har jeg aldrig oplevet før, og derfor var det lidt skræmmende.

Derefter viste hun det til drengene(de var kun 2)

3 timer senere var glatbane-kørslen færdig og vi blev kørt tilbage til køreskolen igen.

Jeg kunne lige nå en bus, så jeg gik tilbage til køreskolen.







Jeg gik lige igennem borgen for at bruge lidt tid, inden bussen gik. 

 Der var ret mange mennesker i borgen..lidt mere end det usædvanlige.
Men jeg tror det er fordi der er Stella Polaris i morgen.
Stella Polaris er en gratis festival.


Så kunne jeg tage hjemad. 




Da jeg kom til vores bys busstoppested, hentede jeg min cykel og cyklede hjemad. 








Hjemme igen. 







 Hestene kom et smut udenfor.






 Jeg var lidt sulten, så jeg fik mig en spegepølsemad. 

 Ida havde her til morges været ude og gå en tur og plukket et par blomster til vores bord..de er jo ret smukke..




 Jeg gik op på mit værelse for at lave lidt blog.
Og lege med snapchat-filtre..:)

Heheh heheh..



Vi har jo i lang tid gerne villet tilmelde os et fitnesscenter sammen ..Mig, Ida og Alice.
Såå mig og Alice gik ned til vores bys aktivitetscenter, for at se hvordan det så ud.





Jeg har været her ret mange gange da jeg gik til spejder.
Vi holdt tit aktiviteter derinde, og det var der vi altid mødtes når vi skulle på lejr.

 Da vi havde kigget lidt på hvordan det så ud, fik vi en tilmeldingsseddel med, så vi skal lige tænke over det.


Det koster kun 250 i året, hvilket er ret billigt..det er dog heller ikke så stort.
I fitness world i sønderborg koster det 250 pr måned..hvilket jo er ret dyrt..men det er jo også større. 

 
 Jeg følte mig enormt træt, men jeg tror det er fordi vi virkelig  fuckede vores dønrytme op, da vi var i København, og ikke sov en hel nat.
 Her til aftes tog vi lige den aller sidste køretur i vores passat, da vi jo har fået købt en ny bil.:-)

Eller, ja..det er faktisk min mor der har købt en ny bil..men vi kalder den bare vores alles sammens bil:)





 Vi kørte ned forbi vores friskole, som vi blev kørt til hver dag siden 2000(hvor jeg startede i skole) og helt indtil 2013(hvor Alice sluttede på friskolen)
Så vores forældre har kørt denne vej i 13 år.
Vi har dog kun haft vores den blå passat i 7 år.
Vi havde en rød passat til at starte med.





 Derefter kørte vi på netto, da vi manglede nogle varer.



 Jeg var bare så træt at jeg ventede ude i bilen med Alice.






Efter en time var vi hjemme igen. 

 I morgen kommer mors den nye bil så.


Den har også klaret det godt nu, men nu er det på tide at skifte den ud. 

 Den er såå slidt nu.












Da vi kom indenfor satte mig, Ida og Alice en film på, som vi engang har lånt på biblioteket..men der er faktisk slet ingen der kan huse at de har lånt den...så jeg ved ikke hvordan den er havnet herhjemme hos os..for ingen af os ville nogensinde vælge film i den genre.
Den skal dog afleveres næste gang vi tager til Sønderborg. 









Det var også en vildt mærkelig film. 

Jeg ville nok ikke se den igen.












k

Ingen kommentarer:

Send en kommentar