lørdag den 27. august 2016

Kattehjem, græsslåning og bestillingsfejl-Mandag den 15 august 2016.

Ej, det er så flot, når folk designer urer  og smykker sammen.
Det er så enkelt, men alligevel dressed up.
Jeg ville helt klart gå i dette sæt, da det er enkelt og designet på en tille måde..det er ikke opfarende i farverne.
Dog kunne det være pænt med en rød-eller brun jakke over.
Jeg er fan af neglene..det passer faktisk perfekt til tøjet på billedet ovenover.
Hahaha..det er sååå rigtigt med katte..de er såå opmærksomhedskrævende...men vi elsker dem jo alligevel.

Idag skulle jeg på kattehjemmet.
Ida tilbød at køre mig og Alice til Sønderborg.
Alice skulle i skole, og jeg på kattehjemmet.


 Jeg blev sat af på Bilka, så jeg kunne gå hen til kattehjemmet.











 Så var jeg ankommet til kattehjemmet.
 Der ser man lige Charlie spise af zookies madskål:)
 Pikant(den røde/sorte) og Marley(den sorte) i færd med at spise det guf jeg lagde ud på gulvet til dem.


Idag skulle jeg være i pav 1.  


 I videoen er det Grey monday(grå)
Zookie(hvid)
Primadonna(sort)



 Lille Grey monday.
 Elliot den søde kat.
Der altid stirrer på en, når man er igang med sin vagt.

Lille zookie.


  I videoen er det lille Zookie.


 Marco er en virkelig sød lille kat, der gerne vil ud til en for at snakke, og det mærker man tydeligt...:) 












   


Stark her, er også en virkelig god kat, der ikke godtager et nej til at blive kælet med.
Han er såå nuttet. 



Da jeg skulle til at gå, så springer han (ikke særlig vildt) op på ens skød og han vil så gerne op på ens arm..det er virkelig virkelig sødt. 



 Og op, det kom han så.:)







  


For et par dage siden kom der en ny kat, der har fået navnet Signe.
Jeg kan ikke stå for de flotte kuglerunde flotte.











 Da klokken slog 12:30 var jeg færdig med min vagt og kunne tage hjemad.






 Så gik jeg mod busstationen, med musik i ørene.






 For at spilde tiden på at vente på bussen, tog jeg mig en lille gå-tur i borgen.



"De" er jo ved at rive den gule bygning der står tæt på borgen ned, da der skal etableres en ny biograf der hvor bygningen stod før.

Jeg syntes det er lidt underligt, for vi har da 1 velfungerende biograf nede ved rådhuset..så hvorfor skal vi have flere?

Men jeg glæder mig da til at se den, når den er færdig til den tid.


Efter transporten i bussen, gik jeg hjemad.









  



Hjemme igen. 

 Da jeg kom hjem, fik jeg vasket en smule tøj.




Fik hestene ud.

 De var med det samme på spring, over hele marken.






 Derefter skulle jeg ind og have ringet til en hel masse mennesker og virksomheder, for at se om der var nogle der søgte en ny medarbejder. 


Jeg fik også ringet og snakket med banken og med fitnesscenteret om den fejl jeg havde lavet med at bestille 4 gange fitness-medlemsskab...virkelig dum fejl..og det er så typisk mig..


SÅ jeg kunne ikke gøre andet end at tage ud til selve fitnesscenteret og få det rettet.

OMG..jeg havde jo LIGE været i Sønderborg, for omkring 50 minutter siden.,,,

 Nå...jeg SKULLE derhen idag, ellers ville jeg ikke få gratis oprettelse.

Så jeg gjorde mig lige lidt præsentabel.








 Jeg kan faktisk rigtig godt lide mit hår efter at jeg selv klippede det.
Nu ser det mere sundt ud, og det er ikke så spaltet mere.















 Jeg skulle også have slået græs idag, men fordi jeg skulle til Sønderborg lige pludselig, såååå blev det forsinket...et par timer.






Min mor var så sød at køre mig til Sønderborg, da hun så lige kunne handle i Bilka. 




Da vi kom ud til fitnesscenteret, gik jeg ind og fik bestillingsfejlen fikset og fik oprettet et medlemsskab.


Derefter gik turen til Bilka, hvor vi skulle handle. 




Kender i det, når der er noget i skal have handlet ind, men den butik i tror varen er i, har den slet ikke.
Vi blev derfor nødt til at køre til rema 1000, for at handle bagefter. 





 SÅ gik det endelig hjemad, så jeg kunne få slået det græs.


 Men hestene skulle lige ind først.








Og kattene skulle have deres aftensmad. 

 Vasketøjet blev hængt op til tørre.

 SÅ kunne jeg ENDELIG efter ca 3 timers forsinkelse klemme en græs-slåning ind i skemaet for idag.


Nu kunne jeg skråle al den sang jeg ville.










   

 Efter 2,30 time var græsset klippet.

Og jeg kunne gå i et dejligt bad.


 Man får liige lidt grimme sorte rander under øjnene, af mascara-resterne...,men sådan er det jo..man kan jo ikke ligne en million hele tiden.

 Om aftenen skulle der lige klemmes lidt teori ind.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar