fredag den 5. august 2016

Læsning med mængerøven Minnie-Søndag den 31 juli 2016.

Jeg elsker jo langt hår, og jeg elsker når folk har mange forskellige farver i deres hår.
Hvis jeg havde langt hår, så måtte der gerne være sjove farver i mit hår på denne måde.
Det ser så fedt ud.
Det kunne være sååå sjovt at prøve de udfordringer der er i programmet wipeout.
Jeg tror det er ret svært når man ikke er trænet op til det...men man bliver jo bedre for hver gang man træner.
Jeg gad nu ikke at deltage i programmet, da jeg ikke er stuntman eller topatlet..men det kunne være sjovt at prøve om man kunne hoppe op på det og klatre på det, og svinge på dit og dat.
Ja, det var meget anderledes sidste år på denne tid.
Jeg havde sommerferie på denne tid, og skulle have gået på 2 år på VUC..livet er bare ikke som man troede det skulle være nogengange..det kan hurtigt lndre planer uden man er forberedt på det.
Neglene er liiidt for lange, men det er da stadig et ret flot design.

Jeg vågnede her til morges med at der var en sommerfugl der sad udenfor mit vindue på muren.


Jeg er virkelig blevet fan af at lave havregrød til morgenmad, med lækre æblestykker i.


Efter min lækre morgenmad, kom hestene ud. 


Bruno fælder utrolig meget.
Det har han altid gjort om sommeren..der er de jo ved at skifte fra vinterpels til sommerpels.
Men det er helt vildt.

Pinkey derimod fælder aldrig.
Han har altid en pels der er glat og kort.





Jeg elsker når Stribe strækker sig på denne måde
Det ser så sødt ud..men det gør ret ondt på ens lår, når hun stikker kløerne ned i ens fedt.






Så løber Pinkey og Bruno lidt rundt og hygger sig. 




 Hahah..de er altid så voldsomme i deres leg..men det er jo også 2 vilde hanner :)







Harald hygger sig også meget med at strinte lidt rundt og kræve opmærksomhed. 


Minnie har sådan nogle sjove stillinger at lægge i.





Vejret var lidt koldt, nu her når det jo er sommer.



Her står den nye bil, som vi fik hentet i går.
Nu er den kommet til Sønderjylland.

 Den har bare en stribe på siden.
Det har Idas ikke..men så kan vi da kende forskel på dem.

Den skulle Harald da lige hen og markere sig på og oversprede den med tis....







Jeg ville gerne ud at læse i vores den store massey ferguson.....men jeg havde glemt at den stod ovre på fars arbejde....såååå der kunne jeg ikke sidde og læse i.

Derfor valgte jeg en af de små masseyer.


Så sad jeg der og læste i min bog. 

 Som sagt kan man aldrig være alene, uden en kat....for de hører og fornemmer altid hvor du er...sååå kommer de snigende.




 Vups, så sidder de der på en..og planter deres store numser i ens bog.

 Jeg kunne da stadig læse for hende, så det var fint nok.:)






  


 Jeg var lige ude og gå en kort tur med Ida og Alice efter jeg havde læst i min bog.








 Hvert år så gror der nogle kirsebær på vores gade..der er ikke mange der ved at de er der, så vi er ret heldige at vi har dem for os selv.

Vi har spist af dem i over 5-6 år, så vi ved at de ikke er giftige..haha..vi er ikke døde eller blevet syge af dem endnu.

De er såå lækre.








 Hvert år så gror der nogle kirsebær på vores gade..der er ikke mange der ved at de er der, så vi er ret heldige at vi har dem for os selv.

Vi har spist af dem i over 5-6 år, så vi ved at de ikke er giftige..haha..vi er ikke døde eller blevet syge af dem endnu.

De er såå lækre.


Efter den fine og hyggelige gåtur kom hestene ind igen.


 Nu skulle der slås græs for første gang med den nye græsslåmaskine.

Den kører rigtig godt.
Klipper rigtig godt.
Og der er bare fut i den.

 Der var også tid til at snakke lidt med Harald indimellem.







 Det er fedt at den kan køre op ad bakker nu, hvor det er en 4-hjulstrækker, istedet for den gamle, der var en 2-hjulstrækker.




De der muldvarpeskud...øhm..de er ret irriterende altså.
  


Jeg fandt ud af at det kostede ca 750 kr for at få en bikube fjernet...øhh..hvad med nej?
Det er sgu for dyrt..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar