torsdag den 18. august 2016

Fitness world medlemsskab-Tirsdag den 9 august 2016.

Hahah..ja..det er der indeed.
De der piger med lyst hår der går i solarium...og bliver MEG orange bagefter..hvorfor vil de se sådan ud.
Naturlige farver er da pænere.

Ikke at jeg har noget imod det, for folk uanset hårfarve må da gerne gå i solarium.
Jeg vil bare ikke i solarium, og jeg har heller ikke prøvet det..det er pisse usundt, og jeg har ikke lyst til at dø af kræft.
Når man har en dårlig dag eller hvis man er ked af det, så føler jeg virkelig at ens dyr kan mærke det.
Harald for eksempel..han forlader IKKE en indtil man selv synes at man har fået et bedre humør.
Han sætter sig bogstaveligt talt helt oppe i hovedet på en.

De forlader ikke ens side..
Jeg fatter ikke dem der kan leve uden et hvilket som helst dyr, slange, kat, hund, hamster, chinchilla, vandrende pind, skildpadde ,hest osv osv.

Hvad laver man i det hele taget, hvis man ikke har et dyr?
Normalt er jeg ikke så glad for SÅÅÅ lange negle der..men det er altså super flot alligevel.
Jeg elsker højhælede sko, jeg ligner bare en pingvin i dem, når jeg går altså..det ser slet ikke godt ud..haha..jeg går dog heller ikke så tit i højhælede sko, som jeg gerne ville..Det ser virkelig smart ud, når man kommer ned ad gaden i de høje sko..ahhaha..
 Morgenmaden er jo højeste prioritet på dagen.


Idag skulle jeg mødes med en veninde.
Vi skulle nemlig ud og prøve pilates i fitness world i Sønderborg.
Jeg har aldrig prøvet Pilates før, men har altid gerne villet prøve forskellige sportsgrene, så uden jeg ved hvad det er, så hopper jeg da bare ud i det. 



 Træningstøjet var på. 





Pilates startede kl 10:00-vi troede dog det startede kl 09:30..sååå vi havde aftalt at mødes ved 09:30-tiden i Sønderborg.

 Jeg gik så op til bussen.






 Men da jeg kom op til busskuret, så sad jeg naturligvis og ventede på bussen...bussen kørte forbi mig....fedt...perfekt....Jeg ringede derfor til alle i min familie, og ville høre ad om der var nogle der var vågne og havde lyst til at give mig et lift.

Som sædvanligt er der ingen der tager telefonen..udover min far..der var på arbejde og arbejder rimelig meget...såååå....men min far havde dog ikke så meget at lave på arbejdet idag, så han hentede mig og kørte mig til Sønderborg.

Jeg glæder mig SÅ meget til at jeg selv går kørekort, så jeg ikke behøver at føle dårlig samvittighed over at skulle blive kørt af alt og alle.
 Vi havde dog ikke fået oprettet os endnu, og der var ikke så lang tid til at det pilates startede...
 Vi trænede bare på de maskiner der var til rådighed.
Jeg fik købt en uges medlemsskab til 99 kr..rimelig dyrt...meeen jeg ville jo gerne lige prøve det.
Vi var der derfor fra ca kl 09:30 til 11:40.

Det var virkelig en god work-out vi fik.
 Efter fitness gik vi lige hurtigt hjem til min veninde for at snakke og genopfriske minder fra efterskolen.

Det var ganske hyggeligt.

 Da klokken blev omkring de 14:30 gik jeg imod busstationen da der var en bus der gik kl 15:00.
 Jeg har jo aldrig rigtig været i et fitnesscenter før NOGENSINDE..så det var virkelig underligt at prøve de dersens maskiner.

Og svært..i starten.














Jeg skulle da lige i borgen, for at vente på bussen. 

 Og vupti, så møder jeg Ida og Alice(mine søstre) i borgen...Ida var ude for at finde en sort jakke.
Alice ville bare med for at kigge.
 Såååå vi gik lidt rundt og kiggede i butikker.


 






 Et smut i genbrugsbutikken var vi også.
 Da vi havde gået rundt i noget tid, blev vi ret sultne, så vi tænkte at vi da lige så godt kunne snuppe os noget mad på Silles mad.
 Vi fik blandet en af de små salater.



Og da klokken blev omkring de 17:30, gad vi ikke at være i Sønderborg mere.
Jeg havde også været der siden kl 09:00. 


 Da jeg kom hjem, var det tid til at muge ud hos hestene.



 Der er jo mus i stalde, når man bor på landet..det kan man ikke komme udenom..de har da også lov til at leve...dog hvis de holder op med at gnave i vores ting og gnaver huller i foder-poserne, så kornet vælter ud...





 Efter jeg havde muget ud så slyngede en fra min familie spørgsmålet" skal vi ikke tage til tyskland"?
Det sagde far da bare ja til...vi er meget spontane når det gælder at tage til tyskland...såååå jeg skulle lige hurtig i bad, og så kunne vi køre.











  
 Inden vi kørte til tyskland, skulle hestene selvfølgelig ind.


 Ved kl 18:00 tog vi afsted til tyskland.

 Så skulle der bare handles tyske ting.





Vi  var inde i omkring 2-3 butikker, for at se deres udvalg.





  



Langt hen på aftenen meldte sulten sig...ja..så måtte vi da hellere komme på mcdonalds. 

Far havde først fået købt dig 2 store pommes frites som vi delte.
 Og derefter skulle jeg da lige have mig en kakao.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar