fredag den 5. august 2016

Henter ny Polo i skagen-Lørdag den 30 juli 2016.

Måske ville personen bare gerne være lidt højere?
Ej, det ser  da også sjovt ud..de er godt nok heller ikke min stil de skó.
De her negle er mega flotte og elegante.
Det passer bare godt sammen det hele.
Jeg elsker når folk laver smukke billeder, hvor man nogengane kan lave en fin eller fortryllende historie til.
Det er virkelig et flot og naturligt makeup-look hun har på.
Jeg ville ønske jeg kunne finde ud af at lave sådan en look.

Jeg lukkede hestene ud tidligt, så de kunne være ude i et par timer inden vi skulle afsted til skagen.


Men efter ca en time eller 2 begyndte det at regne ret voldsomt..sååååååå de kom indenfor igen..
Det er det vi kalder det danske sommervejr.

Bare man er ude i ca 20 minutter i regnvejr, så er man allerede helt gennemblødt, som om man havde været ude i støvregn i 2 timer.
De fik sig lige en lille strigle-tur, så vandet kunne komme af dem, og så de kunne tørre lidt hurtigere.



Idag da kl blev 14:00 kørte mig, Ida, Alice og far afsted til skagen, da vores far som er bilinteresseret havde set en ny bil, som han gerne ville se på-og muligvis købe.
Vi kørte i Idas grønne polo derhen.
Ida startede med at køre.


Jeg sad og læste i min bog på vejen derhen.
Jeg elsker at sidde og læse i bøger på vej til ting, hvor der skal køres langt.


Turen ville tage lidt over 4 timer, få der var god til til at få læst et par sider.
Efter en time nåede vi Kolding.

På et tidspunkt bestemte vi os for at se om vi ikke kunne finde lidt mad.
Vi kom til en rasteplads og fandt dog en lille butik/tank.








 De andre fik de dersens studenterbrød og jeg fik en muffins.


Der sad vi så og gnaskede vores kager igennem og drak vores sodavand, vand, cocio og kaffe.

Da jeg skulle på toilettet..for det skal vi jo alle engang imellem..så var der skrevet noget rigtig sødt på døren.
Jeg elsker når folk skriver positive ting på offentlige toiletter.
Hvorfor skrive negative ting?..når man har så meget positivitet man kan sprede ud i verden.

Da vi havde fået stillet sulten kunne vi begive os videre op til skagen.
Denne gang kørte far.



Og jeg læste videre.
Jeg har altid gerne villet besøge Ålborg, men det ligger jo så langt væk at jeg nærmest skal være på ferie der, for at kunne besøge det.

Vi kørte dog kun igennem Ålborg.

Efter 4 timer i bil, ankom vi til skagen, hvor vi skulle kigge på bilen.
 
Den nye bil er den med striben på.

Yup..han havde kig på en bil magen til Idas.
Dem der ejede den bil vi muligvis ville købe har også et bed and breakfast.
Det hed noget med klitlund bed and breakfast.
Der var SÅÅ smukt hos dem.
Man følte sig hjemme og godt tilpas lige når man så deres hjem og bed and breakfast.
Konen gav os noget brød, til at fodre deres ænder med..for ja..de havde også ænder.

De havde 2 små vraltende, nuttede ænder gående i deres have.
Og egen sø med strand.






Og de havde også 2 hunde.
De var såå søde.
Jeg er jo blevet bange for store sorte labrador-hunde, da jeg engang blev bidt overfladisk mere end 2 gange af min fætters hund..såå ja..jeg blev lidt skræmt..jeg gik jo også op og ned af den hver dag.

Men det er nu 2 år siden, så jeg er ved at kunne lide store sorte labrador-hunde igen..for de hunde jeg har mødt de sidste 2 år, har ikke gjort mig noget...såå der har jeg min hunde-terapi:) 



De havde fået bygget deres egen bro, som man kunne gå over.





 Det var en lille glad hund :)

Der var trampolin og gynger og man kunne slå telt op ude i deres have.
Man kunne også leje en af de 2 hytter de havde.
De havde selv indrettet dem pænt.
Vi fik lov til at se dem indeni..og det var virkelig hyggeligt.



  



Jeg kunne godt tænke mig at komme på ferie her, hvis jeg nu en dag skal til skagen. 

Vi vendte hjem med endnu en grøn polo.
Jeg startede med at køre hjemad i den nye polo med far.
Ida og Alice kørte i Idas polo.
Da vi havde kørt et stykke tid, skulle vi lige aftale hvornår vi fandt et sted at spise mad.

Så kørte vi videre igen.



Da vi havde kørt i et par timer blev vi sultne og besluttede os for at finde noget mad..det blev dog ikke her, for der var ikke det vi ville have..så det blev kun til en tisse-pause. 



Videre på vejene igen igen. 









Da kl blev 22:00 fandt vi en mc donalds efter et stykke tid, hvor vi kørte rundt og ledede efter et åbent sted med mad.








 Jeg fik en lille burger.








Og til slut en sundae is. 


Nu skulle vi bare køre de sidste timer hjemad.
Vi byttede sådan at Alice kørte med far og jeg kørte med Ida.



Vi var godt nok trætte til sidst da.
Jeg prøvede på at holde Ida vågen med snak og sang..det gik da godt nok..jeg sang bare forfærdeligt..som altid. 


Kender i det hvor i hører sange på jeres spotify, men bliver ved med at srolle væk fra flere af dem, fordi i er blevet trætte af dem?
Det gør jeg, så jeg skal snart have slettet et par af de sange jeg er blevet træt af.


På et tidspunkt kom en af de sange jeg har som favoritsange.
Sangen hedder Marque med one to make her happy.

En time inden vi var hjemme stoppede vi ved en tank for at få os en kop varm kakao.




Kl 01:30 var vi endelig hjemme, og kunne gå i seng.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar