onsdag den 16. maj 2012


Yaay!, så blev man endelig færdig med sin engelskdisposition om Mark Zuckerberg, som opfandt Facebook, han ligner faktisk en mus!^^

Nu glæder jeg mig bare til at komme hjem på ferie!:P

SOMMER OG SOOOOL!!(Jaer ok, ikke lige nu:/..jeg kan i hvertfald ikke lige se en sol lige nu)..(;

Ej, jeg kan ikke klare at være så lost i dig, man:O..What to do, what to do?? o.0..

Nå..men: Be kind to one another, until we meet again<3

God ferieeeeee alle sammeeeen! ^^


                                              "Jeg ville hellere have øjne, der ikke kunne se.
                                                 Ører der ikke kunne høre.
                                                    Læber der ikke kunne tale.
                                                       End et hjerte der ikke kunne elske."










Ingen kommentarer:

Send en kommentar