torsdag den 24. maj 2012

Stilletimen(-:

Lige nu sidder vi til stilletime, for stilletimen er blevet rykket lidt, ligesom alle de andre timer idag, men det har jeg jo ikke fået med, da jeg har været i køkken:-D

Lidt tidligere skrev jeg om at vi jo skulle have taget billeder til blå bog, hmm..ja, jeg fik taget 3 billeder af mig selv, og et gruppebillede sammen med 3andre piger(Navnene har jeg ikke spurgt om jeg må nævne på min blog, så det gør jeg ikke..)!(:

I sved og tons, var jeg ude og gå trolderuten, som er en gå-rute-ting, ja, som man kan gå på, og den kalder skolen så for trolderuten..Der gik jeg sammen med 2 girls(Ja, i ved, navnene nævnes ikke)..^^

Og så var der jo også spykologi, hvor vi idag bare skulle tage et tæppe med, og sætte os ud på græsset, og nyde det dejlige vejr, imens vores spykologi-lærer læste en historie op, jeg mener den hed noget med sukrates fra athen(Ved ikke om jeg staver det helt rigtigt)..den var lidt wierd, men okay:D

Hums, what, hvorfor skrev jeg dog hums? o.0, nå never mindC:

Er ved at få lidt ondt i mit hovede, men jeg skal også snart ned i køkkenet, her om ca 30 minutter, og forberede noget grillmad-ting, til i aften, når Kongeådalens efterskole skal grille<3..det bliver hyggeligt:-P

Åårh, hvordan kan du dog være så fantastisk sød, cute, mega pæn, og virkelig dejlig? ^^..Jeg kan virkelig næsten ikke tænke på andet!<3:-)..Suuk!:/

Jeg håber i har haft en awesome day guys and girls!, and i will finish now, so bye sweet-hearts!<3 :I

Be kind to one another until we meet again<3
Kys from me:-D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar