onsdag den 23. maj 2012

Oh hell, you didn´t?o.0

Ej, i nat kunne jeg overhovedet ikke falde i søvn-jeg ved egentlig ikke hvorfor!.
Jeg tror måske det var fordi at jeg lå og tænkte på alt muligt.
Jeg tænkte blandt andet på at kongeådalens efterskole er ved at være slut, det er sååå trist at tænke på:/
For det har været sådan et vidunderligt år, med masser af gode oplevelser, mennesker, og ja, alt muligt godt!:-)..
Det er  også mega sørgeligt at tænke på, at der er nogle af de søde ke-mennesker, som jeg nok aldrig ser igen, ;(..(Yaay, det gør jeg jo til gensynsweekender, uh, glæder mig allerede)..:D
Men, hvad med "Dig"<3(Nej, det tør jeg slet ikke at tænke på)..

Nå, that was just a sidespor(-;

(Jeg undskylder virkelig for de underlige titel-navne-men jeg skriver hvad der falder mig ind, at de skal hedde)..^^


Den her hund, hygger sig for viildt!:P
Be kind to one another, until we meet again!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar