torsdag den 31. maj 2012

Bonjour:D

Dagen idag har jeg bare været ret træt, fordi jeg næsten ikke har haft nogle timer, you know, jeg har jo ikke matematik..(Og i dansk, lavede jeg ikke noget, da læreren ikke var der, og vi måtte gerne sidde på værelset^^)..Sååå, du ved: En trættende day!:I..

Da alle timerne var sådan set finish, gik Christina og mig ned til foldingbro, og llidt stuff, vi købte en cult(You heard me right: Cuult)..Jeg skulle jo smage det for første gang, for jeg har faktisk tænkt på at købe sådan en cult-sodavand i meeeeget laaaaang tid, og idag så gjorde jeg det ENDELIG!!..hihi, det smagte faktisk ret godt, det smagte lidt af coca cola..men man blev mega hyper/ energistisk af det, Hæhæh:I..Nå  anyway, I have some pictures for you guys!xD..




That was my day! :- )
Be kind to one another until we meet again<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar