mandag den 21. maj 2012

Kom ud i det gode vejr!..NU! (:

Åh, hvor var det dejligt med en løbetur, i ca 30 graders varme!.
Jeg har fundet ud af at jeg bedst kan løbe, når vejret bare steger, som en gal, for så er min krop på en måde bedre varmet op, end hvis det bare er almindeligt vejr.

Her får i et par mega grimme billeder af mig, fra turen!. :)

Men der er jo også 3 nuttede udsigts-billeder, hvor man rigtig kan se det gode vejr på:-D


Hæhæ<3



Og et par søde udsigts-billeder(;



Men HOV!!??..Hvorfor sidder du dog bare der bag skærmen??o.0..skal du ikke ud i det dejlige vejr? ^^..jo, du skal så(;
Tag dine søskende, forældre, venner eller veninder i hånden, og skynd jer ud og gå en dejlig laang afslappet tur!.
du kan også bare gå selv, hvis du trænger til at tænke over nogle ting, eller bare vil have en tid-til-dig-selv-tur;*..

Ja, så er der bare at sige GOOD TUUR!, husk og nyd den:D

Jeg skal i hvertald ud og gå en tur med 2 venner lige her om 4-5 minutter(-;

Be kind to one another until we meet again <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar