tirsdag den 22. maj 2012

Giv mig noget kulde!(-:

Ok lige nu har jeg ét eneste ord SKYGGE!!!, jeg har det bare såååå varmt.
Jeg kunne virkelig  flytte ud i skolens køleskab, det er ligefør jeg gør det!.
Der er det mega dejlig køligt-uhm, jeg kunne virkelig også tænke mig et stort kop koldt sprite/7 up, med KOLDE isterninger i!!..Give me some cold soda, NOOOW!!:I

Hvis der er nogen bag denne skærm der fryser lige nu, så har jeg et spørgsmål-Byt temperatur med mig!^^

Nå, men nu vil jeg gå i et hårdt tiltrængt bad,og så vil jeg skrive et nyt indlæg, der skal handle om et digt jeg selv har skrevet..jep, you heard me right-et digt-_-´..
(Og det er så fimset, at jeg har lyst til at dele det med jer)..:-)

Så bare hang up, and i will be there about a half hour!(;

Be kind to one another, until we meet again!(-;



                                                                     "Der er mange ting i livet,
                                                                     som vil fange dit øje, men
                                                                    Kun få ting, der vil følge dit hjerte.
                                                                   Forfølg disse, og pas godt på dem."  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar